September favourites

Zdravím vás netradičně ve středu. Já vím, já vím. Děsně dlouho tu nebyl žádný příspěvek a mě to mrzí. Ale…zkrátka…nestíhala jsem.

A tak skoro na konci října doháním resty. Dnes to bude o mých oblíbencích za měsíc září. Pozdě, ale přece. 🙂

Nebude jich až tak moc, ale v září jsem je pomalu nedala z ruky/zad.

IMG_0744

Prvním z nich je můj batoh Dakine Heli Pro II. Kupovala jsem si ho loni, chtěla jsem batoh, který dobře sedí na zádech, má pro mě zajímavý objem, což tenhle s 28 litry splňuje. Prochodila jsem s ním celý Londýn. Hravě do něj sbalím všechny nezbytnosti na víkend a počítač k tomu. Navíc, batoh je dělaný tak, aby se na něj dal pohodlně uchytit snowboard. To jsem zatím neměla možnost vyzkoušet, tak snad tuhle zimu. 🙂

IMG_0748

Původně jsem chtěla aby byl černý, ale nakonec se mi tahle švestovkě fialová celkem líbí. 🙂

Dalším z nekosmetických oblíbenců je můj Kindle. Pohodlně do téhle čtečky nacpu fůru knížek, takže můžu přeskakovat z jedné na druhou jako blecha podle aktuální nálady. Navíc když je v něm 10 knížek váží pořád stejně, takže si nestrhnu rameno, jako kdybych knížky měla v kabelce…které by se mi tam pravděpodobně ani nevešly. 🙂

IMG_0762

Navíc jsem mu pořídila tenhle parádní kabátek. 🙂

IMG_0761

A teď už ke kosmetickým favoritům. Prvním je balzám na rty EOS. Když je DM začlo prodávat i u nás, neváhala jsem ani chvilku a jeden si pořídila. Zatím mě baví, na jeho složení s bambuckým máslem slyším a hodně. Úplně upřímně musím říct, že jsem měla i lepší balzámy, co se pěče o rty týče, ale používám ho pořád a stále, takže místo v oblíbencích prostě má. 🙂

IMG_0754

IMG_0756

Další je tvářenka od Sleeku. Mám pocit, že jsem o ní už psala. Přes léto jsem používala tvářenky barvou spíš do oranžova a teď se vrátila k téhle. Je to perfektní barva.Růžovo-zlatá, která je naprosto neodolatelná.

IMG_0758

IMG_0760

Podledním je sprej pro tepelnou ochranu od Toni&Guy. Nikdy jsem moc na tyhle spreje nebyla, ale je pravda, že co ho používám tak moje vlasy jsou po vyfoukání lepší. Necuchají se tolik a vypadají tak nějak líp. Mám jen malou verzi a v ní je už skoro na dně, takže brzy budu pořizovat plnou verzi.

IMG_0750

Tak a to je pro dnešek vše. Co jste si oblíbili vy ať už v září nebo říjnu?

Mějte se krásně. A zase brzy. 🙂

 

 

 

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

