Tik tak

Dnešní článek bude krátký a trochu jiný. Chci se s vámi podělit o parádní budík, který mám doma. Jsem z něj naprosto unešená! 🙂

IMG_0580

Tenhle fešák je z české dílny a je vyrobený z recyklované lepenky. A…Děsně mě baví. Líbí se mi jak vypadá, že je Čech a to, že je eko.

IMG_0575

Přišel v krabičce, která je na magnet. Je jednoduchá, čistá, prostě přesně to, co mám ráda. Pak krabičku otevřete a tradá.

IMG_0576

IMG_0577

IMG_0579

Budík je fakticky skvělý. Bude se mi s ním vstávat jedna báseň. Hlavně proto, že nezvoní. 🙂

Jaký budík máte vy? Líbí se vám tenhle?

Mějte se hezky.

 

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

