London haul

Zdravím vás všechny. Jak jsem slíbila, dnes vám ukážu co jsem si přivezla z Londýna. Cestovali jsme dost na lehko, na nákupy nebyl úplně čas, ale i tak jsem si stihla koupit něco pro sebe a samozřejmě něco dovézt jako malé dárky. 🙂

IMG_0526

 

Ne všechno jsem kupovala já a taky ne všechno jsem měla ve svém batohu. To by se mi do něj jednoduše nevešlo. A kdyby jo, tak bych jeho velikostí zaujala obsluhu na letišti. A pro mě by to znamenalo platbu 30 liber navíc, kterému by předcházela trapná snaha narvat můj batoh do klece. Děkuju, že jsem věci mohla rozdělit do dalších zavazadel. 🙂 

IMG_0530

Taškám v Primarku jednoduše nebylo možné odolat. Vezli jsme je pro sebe i jako dárek. Jsou dost velké, takže do nich pohodlně dám všechno co potřebuju.

IMG_0531

Zase Primark. Pár basic triček s dlouhým rukávem, oversize svetr, který vám chci ukázat v ootd, šála a náhrdelník.

IMG_0532

Už dlouho jsem chtěla nějaký takový a když jsem ho objevila, měla jsem obrovskou radost. A to jsem ještě nevěděla, že je jen za tři libry.

IMG_0539

Dobroty pro más a jako dárečky. Já osobně po celou dobu zodpovědně jedla octové chipsy, které naprosto miluju. Mohla bych je snídat, obědvat i večeřet. Není to nejzdravější, ale když u nás takhle octový nejsou, tak jsem jich snědla kolik jen šlo. 🙂

IMG_0541

Časopisy.

Říjnovou Elle jsem si vzala schválně, protože říjnové vydání u nás je módní biblí a já chtěla porovnat to naše s tím britským.  Cosmopolitan za 1 libru jsem tam nechat jednoduše nemohla a The Big Issue. Čtení jsem si samozřejmě kupovala s tím, že je to kvůli mému zlepšení se v angličtině. 🙂

Taky jsem si koupila Carmex, na který jsem slyšela jen samou chválu. Tak snad bude dobrý na zimu, když se mi udělá koutek.

Magnetka je z M&M’s storu a to v tom puntíkatém sáčku je cestovní sada, kam si dáte sprcháč, šampon, kondicionér a krém. Taky za jednu libru, taky Primark.

IMG_0535

IMG_0536

Nejdražší položka a asi největší radost. Pořídila jsem si tuhle parádu z Victoria’s Secret na cvičení. Je nádherná! 🙂

IMG_0542

A v neposlední řadě má milovaná kokosová voda. Pila bych ji pořád. 🙂

Tolik k haulu. Doufám, že se vám líbil. Co z cest si vozíte vy?

Mějte se krásně. 🙂 Těším se na vás zase příště! 🙂

 

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

