London trip in pictures part I

Zdravím vás všechny netradičně ve čtvrtek. Byla tu trochu odmlka, která byla způsobena mým chystáním se na výlet…ano opět do Londýna.

IMG_0119

Jak jsem už psala, mám Londýn ráda….hodně. Tentokrát jsem jela jako doprovod a tak trochu průvodce. Proto ta odmlka, trochu jsem se na to všechno chtěla nachystat.

Viděla a navštívila jsem místa, která znám, ale viděla jsem i nová místa. Londýn mě prostě baví.

Než kouknete na fotky, tak bych vám chtěla říct:“Díky vám všem, co jste sem skočili mrknout, jestli už není nový článek a měli trpělivost. Jste skvělí!“

Tak a teď už na slíbené fotky. Nakonec jich je dost, tak to celé rozdělím na dvě části. Pokusím se sem hodit druhou polovinu co nejdříve. Ambiciózní cíl je do nedělě. Téhle neděle. 🙂

IMG_0070

Nasvícený Big Ben…nikdy neomrzí.

IMG_0080

Trhy na Borough market. Na tohle slyším.

IMG_0083

IMG_0090

Tohle není cukrárna, ale stále trhy.

IMG_0083

Hot English boys! 🙂

IMG_0104

Jedinečná káva na marketu. Taky jediná dobrá, kterou jsem tam za celou dobu pobytu měla. Světové řetězce s kávou mě hodně zklamaly.

IMG_0108

Muffin ke kávě. Jablečný a vláčný jako byste měli mráček na jazyku. Mňam.

IMG_0101

Dali byste dýško baristovi, který vám chytstal kávu? 🙂

IMG_0130

Greenwich

IMG_0131

IMG_0138

Tahle loď dovážela do Británie čaj. Ne jen tahle, samozřejmě. 

IMG_0150

Nádherná expozice v Covent Garden. Balónky barevně pulzovaly a symbolizují tak tlukot srdce.

IMG_0151

IMG_0153

IMG_0155

IMG_0185

v M&M’s storu jsem byla v sedmém nebi. Miluju M&M’s a miluju hvězdné války. Když se tohle spojí….. Oooooooo!

IMG_0188

IMG_0189

IMG_0190

IMG_0194

Beefeateři

IMG_0258

Pláž v Seven Sisters Parku.

IMG_0267

A tady už jsou sestry ve své kráse. Šli jsme to na úplný konec, tam dozadu kde je ten malý majáček. A pak zpátky. Jop, bolely nás nohy.

IMG_0275

Ale stálo to za to. 🙂

IMG_0282

Chill out.

IMG_0286

Bylo to neskutečně příjemné na boso. 🙂

IMG_0308

Tak a to je pro tentokrát vše. Co na to říkáte? Líbí se vám fotky?

Dejte vědět a buďte ve střehu. Další várka fotek brzy. 🙂

Mějte se krásně!

 

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

