August favourites

Zdravím vás zase v neděli. Srpen je úspěšně za námi. Néééé.  A je tu září. A s ním podzim. Blech. 

A tak než propadnu naprosté skepsi, protože podzim nesu těžce a ráda ho nemám ukážu vám své oblíbence ze srpna. A zavzpomínám si na krásné léto a teplo. Protože léto a teplo to je moje. 🙂

DSC07520

 

 

Začneme šaty. Nemám mnoho šatů, nikdy jsem šaty moc nenosila. Hlavně proto, že jsem nakonec vždycky vzdala shánět je. Žádné mi nějak extra nepadly. Až jsem narazila na tyhle. Jsou ze Zootu od značky Only, kterou mám moc ráda. Jsou lehké, příjemné a jsou puntíkaté. A proužky i puntíky já ráda. 🙂 Tady je fotka rovnou na postavě. Mohli jste je tay vidět v tomto článku, společně s dalšíma fotkama. Jo a na fotce jsou i další favorité. 🙂

DSC_3568

Od šatů se přesuneme ke kabelce. Nebaví mě v létě tahat velké kabelky, takže když nemusím a mám toho málo. Jen klíče, doklady, peněženku, mobil, antibakteriální gel, žvýkačky, kapesníky, atd. Beru tuhle, je sice menší, ale i tak se toho do ní vejde dost. A ruku na srdce, aspoň netahám kilo zbtečností s sebou jak tomu je, když mám větší kabelku. Její vzor mě hodně baví, je taková etno. Jde skvěle k šatům, ale i k mikině a riflím. Prostě pecka! Jo a je z F&F.

DSC07535

Další věc, kterou jsem si naprosto zamilovala jsou tyhle sluneční brýle. Pořídila jsem si je v půlce srpna a nosila po zbytek měsíce. Asi jste je poznaly, jsou to brýle, které byly u časopisu Elle. Měli víc druhů, ale mě chytly tyhle. Jsou prostě boží.

DSC07524

Co se týče kosmetiky, tak z té tu mám tři zástupce. Ten největší je šampon od Yves Rocher. Dlouho jsem chtěla vyzkoušet něco z jejich kosmetiky, protože jsem na ni slyšela převážně chválu. Když už jsem se rozhoupala, vzala jsem si od nich víc věcí a tenhle šampon mi skvěle sednul. Má podporovat růst vlasů, což jsem zatím nevypozorovala. Co jsem si všimla ale je, že vlasy po něm nemám vysušené, dobře se mi rozčesávají i bez použití kondicionéru a jsou krásně lesklé. To je služba, kterou ne každý ze šamponů, které jsem vyzkoušela umí.

DSC07532

Dalším produktem, dalším zeleným, je řasenka od Rimmel. Určitě jste o ní slyšeli, četli nebo ji už viděli v drogériích. Je to Wake me Up. Mě uhranula kartáčkem, protože to je přesně takový typ, který já mám ráda. A hodně. No a jaká je? Skvělá, jinak by nebyla v tomhle článku. 🙂 Řasy mi rozdělí, krásně drží celý den a je pravda, že příjemně voní po okurce. Tak čistě. Už jsem slyšela i přirovnání k Better than Sex od Too Faced, která u mě drží první příčku a můžu to potvrdit. Jestli máte rádi takové kartáčky a nehce se vám jít do BTS, tak tohle by se vám mohlo líbit. A za mě je to hodně muziky za slušný peníz.

DSC07527

DSC07528

Poslední kosmetickou věcičkou je olej na rty od Baley. Dostala jsem ho jako dárek a přiznávám, že bych si ho sama asi nekoupila. A to by byla škoda. O dost bych přišla. Olej je na trech příjemný, voní jemně po kokosu a něčem sladkém…? Já tam snad cítím broskve, ale to je asi jen má záležitost. Na krabičce je psán pouze kokos. Rty mi krásně hydratuje a já se ráno probudím s pusou… no jedna báseň. Píšu ráno, protože olej používám hlavně večer nebo když jsem doma. Ale kdo má rád lesky na rty s tímhle si bude libovat. Neb jako správný olej, i tenhle se leskne. 🙂

DSC07531

Poslední je svíčka od Yankee Candle. Stejně tak jako kosmetiku, tak i tuhle jsem si přála k nedávným narozeninám. Máloco od Yankee chci nebo si kupuji ve formě svíček. Mám raději vosky, protože si jich za ty peníze koupím podstatně víc, můžu je snadno střídat a objevovat tak nové a nové vůně. Tuhle jsem si přála, protože dva vosky téhle vůně u mě padly jako nic. Název má sice Aloe Water, ale já v ní cítím vodní meloun. A vodní meloun a já to se rovná VSL.

DSC07523

Tak a to je všechno za srpen. Dejte vědět co vás zaujalo a co jste si oblíbili vy. Těším se. 🙂

Mějte se krásně.

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

