Přes noc třicítkou

Ne, dnes to nebude o tom filmu.
Titulek dnešního článku jsem měla v hlavě už delší dobu. Říkala jsem si, že je to dobrý. Ale jakmile jsem ho napsala, tak se mi tak nějak přitížilo. Bleh.

 

Je neděle a pro mě je to poslední neděle, kdy číslo, které určuje můj věk začíná číslem 2. Jasný, není to konec světa. 🙂 Ale odvařená z toho taky nejsem. Nepřijde mi, že to číslo odpovídá tomu, jak se cítím.

Moje pocity naprosto přesně vystihuje Joey:

Ale snažila jsem se nepropadat smutku a hledat to pozitivní. Je přeci tolik článků, které pojednávají o tom, jak je to skvělé, že je vám třicet. Jasný. That is the spirit, řekla jsem si a pustila se do čtení. Tady jsem pro vás vypíchla to, co mě zaujalo nejvíc.

Pleť – Pleť si prošla obdobím, kdy na ní pučely pupínky, ale teď už je vše v pořádku a zatím bez vrásek. Pche! To těžko, ta moje stále vesele pučí. Dnes jsem to dokonce počítala, když to takhle půjde ještě rok, tak já a moje akné můžeme oslavit jeho plnoletost. Jupí.  

Zkušenosti – Své zkušenosti jste sbírali víc než desetiletí, vše jste si během té doby vyzkoušeli a teď už víte co chcete. Jo? Nerada to říkám, ale tohle pro mě zřejmě neplatí. Jsem tam kde jsem byla před deseti lety. Stále nevím. 

Závazky – Jste připraveni k závazným rozhodnutím i vztahům a už vás to neděsí. DĚSÍ! A jako bonus jsem mizerná v rozhodování. Těžko se mi rozhoduje jen to, jakou si dát zmrzlinu. A při slově hypotéka se mi klepou kolena. 

Večírky – Jste už ve věku, kdy víte jak se chovat, co pít a kdy z večírku odejít. Ne, to teda nejsem. A můžu vám garantovat, že taky nejsem ve věku, kdy bych si řekla: „Raději tohle pít nebudu, mohlo by mi druhý den být špatně.“ Jsem stále ve věku, kdy si uvědomím, že kocovina fakt není způsob jak strávit den. Obvykle právě druhý den po večírku. Někdy i ten třetí.  

Váš čas – Už znáte své priority a víte jak si čas uspořádat. Tak s tímhle na sto procent souhlasím. Dokážu si vše dokonale naplánovat. To, že v reálu nic nestíhám je věc druhá. 

Sebevědomí – Jste sebevědomní, právě díky znalostem a zkušenostem, které jste získali. Stála jsem ve špatné frotně, když se sebevědomí rozdávalo nebo co?

Pořádek a organizovanost – Vše je na správném místě. Váš život má řád a vše máte dobře zorganizované. Ehe, u mě stále vládne nekontrolovatelný chaos. Je už out tvrdit, že géniové, žijí v chaosu? 

Gravitace – Vaše poprsí má pořád aspoň deset let než začne padat.

4a0ed05e14ddc2a158b5b7d43f9f7dd1

 

 

A mohla bych takhle pokračovat dál, ale nechala jsem toho čtení. Protože od článků které pěly slávu na to, jak je to super, když je vám 30, mě vyhledávač odkazoval na to, jak pečovat o pleť. Ale nikde článek o tom, že je vám 30, ale vaše pleť je stále v pubertě. C’mon! 
O tom, jak se stravovat ve třiceti. To jako nesmím jíst to, co jsem jedla doteď? 
Jak balit chlapy ve 30. To ani číst nebudu, tyhle zaručený rady. 
Články o tom, kterak bych měla být vdaná a mít děti číst nemusím, od toho mám některé kolegyně, které mi to nezapomenou připomenout. Díky. 

Zkrátka nějak se mi do té třicítky nechce. Sama se na tohle číslo necítím. Cítím se mladší než uvádí občanka.
A uvědomuju si, že věk je jen číslo. Ale mě se ještě nechce opouštět dvojku. Mám dvojku ráda, k číslu 3 nemám kladný vztah. Nelíbí se mi.
S dvojkou jsme si na sebe zvykly, tolik jsme toho spolu zažily. A slíbily jsme si, co spolu ještě zažijeme.

A tak mám stejnou otázku jako Rachel z Přátel. „Můžu si nechat dárky a mít stále 29?“

Tím se pro dnešek loučím. Jestli si na mě zítra vzpomenete, dejte si skleničku na moje zdraví. 😉

P.S.: Nevíte někdo, kde se dají sehnat takové balónky, přesně taková čísla? 🙂

Mějte se krásně. 🙂

 

 

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

