My week in pictures

Zdravím vás v neděli. 🙂 Dnešní článek bude trochu jiný, budou to spíš samé fotky. Byla jsem totiž na pár dní v Olomouci a mám pocit, že každá chvilka byla vyplněná na maximum. Stihla jsem toho opravdu hodně, počasí bylo krásné, ochutnala spoustu dobrého jídla a piva, viděla věci nevídané a splnila si i některá přání. 🙂 Všechno jsem to taky fotila. Na půjčený telefon. Tímto bych chtěla poděkovat za trpělivé půjčování telefonu. Děkuju.

A teď už jdeme na slibované fotky, protože je jich fakt dost. A nebojím se říct, že jestli se chystáte do Olomouce a nevíte kam zajít a co vidět, tak tohle můžete použít jako inspiraci. 🙂

DSC_3545

Letní Coca Cola mě prostě baví. Je to skvělý prostředek, jak někomu udělat radost třeba k svátku, k narozeninám nebo jen tak. 🙂

DSC_3557

DSC_3555

Zmrzka z Gelato con Amore. Byla naprosto skvělá. Jakmile budu v Olomouci, stavím se tam minimálně na dva kopečky, ale spíš na víc než jen dva. 🙂

DSC_3549

DSC_000054

Sníh uprostřed tropického srpna. Paráda!

DSC_3565

DSC_3581

Jestli chcete ochutnat dobré lokální pivo, zkuste Chomout. Vaří ho v Chomoutově nedaleko Olomouce mají několik druhů, takže si troufám řáct, že každý si přijde na své. A pivo je fakt skvělé.

DSC_3559

DSC_3562

Kovový vetřelec na střeše domu v Olomouci.

DSC_3649

Jestli hledáte místo kde si dáte snídani, brunch nebo klidně oběd, jen polévku nebo prostě jen obyčejnou kávu, tak se stavte v Bistré krávě. Je to krásná kavárna kousek od Dómu. Mají tu snídaně, ale vaří i polední menu. Většina jejich jídel je bezlepkových a vegetariánských.Mě se navíc líbí, jak je celá kavárna jednoduše a přitom útulně zařízená. Žádný velký hogo fogo, cítíte se tu pohodlně, jako doma. 🙂

DSC_3650

DSC_3653

My jsme tu byli na brunchi a pochutnali si.

DSC_3655

Mátový čaj v naprosto neodolatelném hrnečku.

DSC_3659

Určitě zkuste jejich Rolex. Je to vaječná omeleta se zeleninou zabalená v tortile. Je naprosto famózní.

DSC_3660

Kokosový cheesecake nešlo neochutnat. Chutnal nepopsatelně dobře.

DSC_3638

Když už jsme u jídla, ochutnala jsem naprosto dokonalé Gazpacho v restauraci Konvikt. Takhle dobré jsem jedla naposledy ve Španělsku.
DSC_3639

Pšeničné pivo ze stáje Chomout.

DSC_3668

A ještě jednou, naposledy, tohle je Ale. Ten mi chutnal asi nejvíc.

DSC_3583

DSC_3587

Už dlouho jsem chěla zkusit plavbu na Ololodi, to se mi teď splnilo. 🙂

DSC_3597

Prohlédla jsem si tak město z trochu jiné perspektivy.

DSC_3669
DSC_3670

A to je vše. Bylo super. A děkuju.

Jaký jste měli týden vy? A co byste rádi zažili vy v Olomouci? Dejte vědět. 🙂

Mějte se krásně.

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

1 komentář

  1. August favourites | Coffee with milk, please

Zanechat Odpověď

