July favorites

Zdravím vás zase v krásné, slunečné neděli. Dnes jsem si přivstala, abyse si mohli článek přečíst klidně už ráno u snídaně. 🙂 No dobře, spíš u brunche. 🙂 
Musím se přiznat, že co jsem začala psát měsíční favourites, tak ten měsíc nějak rychle uteče. Kdykoliv jsem tohle zaslechla u některé z vlogerek, tak jsem div neprotáčela oči, ale fakt na tom něco je. 🙂

Když jsem na konci července přemýšlela, co jsem používala a nosila fakt hodně a co jsem si oblíbila opravdu moc, došla jsem k závěru, že jsem vlastně chodila skoro pořád v sukni, občas v šatech. 🙂 A do ruky brala pořád to samé dokola. 😀

Tak jdem na to!:)

DSC07426

 

DSC07427

Asi naprosto nejoblíbenější z celého měsíce je tahle sukně. Mohli jste ji vidět v článku tady. A já ji mám moc, moc ráda, je krásná, s délkou po kolena, broskvové barvy. A má kapsy! Má kapsy a já si je náramně užívám. Jdu v sukni s rukama v kapsách, jako frajerka! 🙂 Kromě toho, že sukně je tak krásná, tak se parádně nosí a to i k teniskám. 🙂 Prostě srdcovka. Brzy se vám s touhle sukní ukážu v OOTD.

DSC07430

Skoro celý červenec jsem taky měla na nohách tyhle sandálky. Poslední dobou jsem si hodně oblíbila žlutou barvu, takže když jsem je zahlídla, bylo jasné, že musí být moje. Sandálky jsou z Gate a jsou na jednu sezónu, bohužel. Víc jich asi nevydrží. Škoda. 😦 Na nožkách vypadají opravdu krásně.

DSC07428

A když jsem neměla na nohách sandálky, tak jsem nosila tyhle slipon botky s hadím vzorem. Koupila jsem je loni v H&M. Jsou pohodlné, baví mě tenhle vzor a to je co říct! Protože já se zvířecím vzorům vyhíbám, nějak se v nich necítím. A tyhle botky vypadají skvěle právě k té mé sukni.  Mrk, mrk. 

DSC07432

Když je řeč o mrkání. Řasenka, kterou jsem o které jsem psala tady. Ano, ano je to ta od Too Faced – Better than sex. Musím říct, že dělá přesně takové řasy po jakých toužím. Rozdělí je, udělá krásný vějíř. Bedlivě ji pozoruji a trošku se mi drolí z řas, ale na druhou stranu, když to porovnám s těmi předchozími, tak tahle je zatím nejlepší. 

DSC07431

Na vlasy používám tohle kouzlo. Je to 12 Wonders od No Inhibition. Po každém umytí nanesu trochu do konečků vlasů a vyfénuju je. Jak napovídá název, tenhle přípravek, jak napovídá název, má pro vlasy dělat celkem 12 služeb. Samozřejmě, že je vyživuje a co sleduju já, je to, že se mi vlasy tolik nelámou, necuchají se mi konečky, krásně se lesknou a voní. Není to sice 12, ale jsou to ty, které jsem zaznamenala. 🙂

DSC07435

Vrstvený náhrdelník je další oblíbenec. Když mám tílko, tričko, halenku, košili…. ve většině případů beru tenhle. Je bílý, resp. krémový v kombinaci s růžovým zlatem. Mám ho doma už nějaký pátek a nosím ho asi nejčastěji ze všech které mám. 🙂 Jo a je z H&M.

DSC07441

DSC07442

Když se mi nechce nebo nemůžu mít nic na krku, tak si vezmu aspoň náramky. Tyhle dva jsou za červenec mí jasní favorité. Náramky jsou si podobné. Každý je z více“kouků“, takže vytvoří efekt několika náramků. Tyhle jsou myslím ze Six.

 

Tak a to je všechno. Co jste si oblíbili vy v červenci? Napište, ráda se inspiruju. 🙂

 

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

