Pár fotek

Krásný nedělní večer! Jaký jste měli víkend? Ten můj byl slavící. Neslavila jsem já, ale ve víru oslav jsme byli od pátku do neděle. Fotila jsem jako o život, fotky do rodinného abla a taky pro vás. 🙂

Pojďte mrknout, jak jsme slavili. 🙂 A jídla bylo dost, stoly se doslova prohýbaly pod tou tíhou, jenže… jenže, když jsem se cpala těma dobrotama, tak jsem je nadobro zapoměla vyfotit. Musíte mi věřit, že to bylo opravdu skvělé, maso z grilu, quiche, slané záviny, koláčky, ovoce, kupa zeleniny. No samé dobroty, že člověk nevěděl, co ochutnat dřív.

A teď už fakt fotky. 🙂

DSC07300

Pruhovaná brčka nesměly chybět.

DSC07303

Domácí citrónová limonáda. Nechci se chlubit, ale opravdu se mi povedla. Všem moc chutnala a asi ji doma budeme dělat častěji. 🙂 Pokud chcete recept, tak napište, ráda ho sem dám. 🙂

DSC07304

DSC07321

Vyfotila jsem jen maso na grilu. Bylo fantastické! 🙂

DSC07326

Na večer jsem chtěla lucerničky, které by svítily k domu a venku, kde probíhala oslava. Původní myšlenka byla, nastříkat umělý sníh přes papírovou krajku, ale to se nepovedlo, takže lucerny jsou nastříkány bez krajkového vzoru. A ano, jsou to zavařovací sklenice, ale ve tmě udělaly velkou službu a krásnou podívanou. Koukněte.

DSC07334

DSC07338

DSC07349

DSC07363

Tak to je pro dnešek vše. Doufám, že jste měli krásný víkend a start do pracovního týdne budete mít super!

Těším se na vás zase příště! 🙂

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

