Někdo byl zase utrácet….

Někdo byl zase utrácet. A ten někdo jsem byla já. Ahoj zase při neděli. Jak se máte? Krásně? 🙂

 

 

DSC07280

 

Neodolala jsem a trochu jsem se rozmazlila. Nakonec, prasátko k tomu určené už bylo plné, takže to bylo vlastně povolené a předem plánované. 🙂

A co jsem si pořídila? Už dlouho jsem házela očkem po řasence od Too Faced Better than sex. Je to už nějaká chvíle co jsem byla tak moc zklamaná z řasenky od Lancome, že jsem se odhodlala dát šanci nějaké další dražší řasence, takové, kterou nekoupíte běžně v drogerii.

DSC07288

DSC07283

DSC07284

Řasenku používám zatím asi týden. Dělá opravdu krásné řasy, rozdělí je a poměrně hezky drží, když vezmeme v úvahu venkovní teploty. S jinou řasenkou bych dávno vypadala jako mýval na loupežné výpravě. Navíc, řasenka je nezvykle těžká. Je těžší než všechny, které jsem dosud měla, ale ne nepříjemně. Tíha řasenky je ve víčku. Nevím proč jestli pro lepší manipulaci s kartáčkem nebo pro to, aby váha odpovídala „kovovému“ tělu řasenky. No a co se týče názvu řasenky, tak to je asi dost individuální. 🙂

A když už jsem šmejdila v Sephoře, tak jsem si k řasence přibalila i Gimme Brow od Benefitu. Protože ten už znám, mám a aktuálně mi dochází. Používám ho každý den, když se líčím a je to pecka. Pár tahů a mám obočí krásné, zvýrazněné a to krásně, přirozeně. Ne tak, jako by mi nad očima kempovaly dvě housenky, jak by to vypadalo, kdybych si ho měla každý den vyplňovat tužkou na obočí. Ostatně už jsem vám o něm psala tady.

DSC07281

Slečna prodavačka, která se mi v Sephoře věnovala byla moc milá a ochotná. S jinými jsem se tam vlastně ani nesetkala. Představila mi některé další řasenky, které by se mi mohli líbit, já si ale stála za svým a vzala si tu od Too Faced. Teda skoro.

DSC07287
Jakmile jsem zjistila, že They’re Real mají i v malé cestovní verzi, už jsem ji dávala do košíku. No co, nejprodávanější řasenka na světě? Chci taky zjistit, jestli je tak dobrá, jak se o ní říká. A cestovní verze je teď na léto jako dělaná. No ne?:)
Tuhle jsem zatím ještě netestovala, ale brzy na ni dojde. 🙂

Další z mých úlovků jsou nekosmetické. Za pár kaček, ale o to větší z nich mám radost.

DSC07272

Tím prvním je dřevěný obrázek s nápisem Life is beautiful. Koupila jsem si ho v Olomouci. A krásně se hodí do mého pokoje.

DSC07275

Společnost mu dělají z každé strany jedna váza nebo sklenice? Ta na levo je z tmavého skla s nápisem Sel de Mer. Nemůžu si pomoct, ale vypadá tak trochu jako staré sklenice z lékárny.

DSC07276

 

Tou druhou je sklenice s korkovým špuntem a džinem uvnitř. 🙂 Má krásnou zlatou patinu. Taky má na sobě obrázek motýla, který se mi tak úplně nelíbí, takže je otočená obrázkem ke zdi, k Ivanovi čelem. 🙂

DSC07277

 

Mám ráda motýly, ale tahle babočka se jim moc nepovedla. Už v obchodě jsem zkoušela, jestli to půjde sloupnout. Půjde. 🙂 Ale zatím ho nechávám na lahvi.

DSC07278

 

Umělecké aranžmá jako blázen. 🙂

 

No a to je všechno z mých úlovků. Co vás zaujalo nejvíc? A co jste si pořídili vy?

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

1 komentář

  1. July favorites | Coffee with milk, please

Zanechat Odpověď

