June favorites

DSC_0059

 

Zdravím vás při pondělku. Jak se máte? Vím, že jste zvyklí na článek v neděli, ale poslední dobou jsem v poklusu a tak jsem článek musela posunout na dnešek.

Líbilo se mi pro vás nachystat oblíbence v květnu a tak jsem se rozhodla, že v tom budu pokračovat.
Tady jsou ti za měsíc červen. 🙂

DSC_0060

Začnu asi tím nejdivnějším kouskem, který se v oblíbených za měsíc v červen objevil a to je svíčka. Je pravda, že od podzimu do jara pálím svíčky jako utržená z řetězu. Mám ráda jejich hřejivé měkké světlo.  Mám i aromalampu, takže mi to doma voní podle nálady a zkrátka jak jsou dny kratší než noci, tak si ráda zapálím svíčky.
V létě je to jinak. To jsem většinu času venku a na svíčky si ani nevzpomenu. U téhle je to jinak. Tahle voní po kokosu a mořském vzduchu, jak jste si asi sami přečetli.Voní jako úžasná dovolená.
Mám tuhle vůni spojenou s krásnými vzpomínkami, takže když se cítím pod psa nebo si chci zpříjemnit den, tak si zapálím právě tuhle. Je to má nejoblíbenější vůně od Yankee Candle. Kdykoliv si ji zapálím cítím se líp, v bezpečí. Když jsou věci na pendrek, tak po chvíli hoření téhle svíčky se věci zdají být aspoń o fous lepší.

DSC_0061

Další z oblíbenců je termální voda ve speji. Mám jich několik, takže jsou prakticky všude se mnou. Jeden mám po ruce vždycky v kabelce. Používám ho nejen když jsou venku vedra. Pro pleť je to příjemné osvěžení ať už je člověk zrovna někde na cestě nebo sedí v kanceláři. Má pleť tohle osvěžení vždy vítá a vypadá pak krásně svěží. Prostě paráda.

DSC_0063

Dalším oblíbencem je Sea Salt sprej od značky No Inhibition. Mým vlasům dodává na lesku a hydratuje je. Vlasy se pak opravdu krásně leskou a vypadají zdravější.

DSC_0064

Prstýnky. Tyhle „měděné“ čtverečky jsem pořídila za 12 korun kus a sklízím na ně samou chválu. 🙂 Baví mě je nosit po jednom na prstě nebo si vzít všechny jen na jeden. Navíc, ti co mě znají vědí, že jako většině i mě se moc líbí měděné doplňky a doplňky z „růžového“ zlata.

DSC_0066

Když nebyly vedra, tak jsem na nohách nosila tyhle tenisky. Jsou sytě fialové od Reeboku. Dělají mi skvělou službu. Jsou pohodlné a baví mě jejich „jedovatá“ barva. Fialová barva se mi moc nelíbí, ale tyhle boty jsou skvělé! 🙂

DSC_0067

Z kousků na sebe jsem si oblíbila pruhovanou maxi sukni. Její doprava za mnou byla zdlouhavá, ale provázená příjemným setkáním a povídáním si. 🙂 A sukně sama se skvěle nosí, je lehká a příjemná. Nosím ji, když mám lazy day jen tak k tričku nebo se sakem.

DSC_0065

Poslední položkou je knížka od Terryho Pratchetta Pod parou. Knížky od tohoto autora mám hodně, hodně, hodně moc ráda, takže jakmile vyšla běžela jsem si ji koupit. Pomalu se blížím k jejímu konci a nechci ji dočíst, protože pak budu muset zase dlouho čekat na překlad jeho poslení knihy.

Tak to je pro dnešek všechno. Co jste si za poslení měsíc oblíbili vy? Dejte vědět a mějte se krásně. 🙂

 

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

