New in

Zdravím vás netradičně v úterý. Přiznám se, že tak trochu nestíhám a proto je tu článek až dnes. Ale je tu a to je dobrá zpráva. 🙂

Za poslední dobu jsem si pořídila nějaké věci, které bych vám ráda ukázala. Takže to je vlastně tak trochu psaný haul. 🙂

DSC_0018

Nebudu to prodlužovat, jdeme na to. 🙂 Jen ještě malá poznámka, věci jsem nenakoupila v jeden den, nakupovala jsem v průběhu posledního měsíce, postupně. Proto taky některé věci nemají cenovky. Využila jsem toho, že začaly slevy a každý nákup si odůvodnila, že do nové práce to prostě potřebuju. 🙂

 

DSC_0020

Tenisky Reebok jsem si naprosto zamilovala. Fialová barva se mi vůbec nelíbí, ale tahle vypadá na nohách naprosto skvěle.

DSC_0021

Šedý kardigan (jestli ho tak můžu nazvat) má v sobě stříbrnou niť, takže v reálu vypadá ještě lépe.

DSC_0022

Bílá halenka z Orsay, je naprosto skvělá a hodně jsem si ji oblíbila.

DSC_0023

Krátký černý top s průhlednými rameny. Tady se mi nedařilo to zachytit, ale v reálu vypadá daleko lépe.

DSC_0025

Další top z Orsay.

DSC_0026

Černý dvouvrstvý top.

DSC_0027

Šaty z H&M. Jsou z lehkého a vzdušného materiálu, na léto jsou ideální. A navíc, krásně tvarují postavu.

DSC_0028

Můj asi nejoblíbenější kousek. Meruňková sukně s délkou po kolena. Na fotce nebylo možné ji zachytit, je krásně řasená. A to nejlepší…má kapsy! 🙂 Měla jsem ohromnou radost, že jsem ji sehnala. Měla jsem ji totiž v merku už delší dobu.

DSC_0029

Dlouhá sukně, naprostý must have pro letošek. Skvěle se nosí, je vzdušná a pohodlná. Záchrana na lazy days. 🙂

DSC_0033

A tohle je jediná věc, kterou neobleču. Je to keramický svícen. Moc se mi líbí geometrické tvary, takže jak jsem ho viděla, bylo jasné, že si ho odnesu domů.

A to je pro dnešek vše. Doufám, že se vám haul líbil. Chtěli byste některé kousky vidět přímo na mě? Dejte vědět co se vám líbí nejvíc a co jste si pořídili vy za poslední dobu. Budu se těšit na vaše ohlasy.

Mějte se krásně.

 

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

1 komentář

  1. July favorites | Coffee with milk, please

Zanechat Odpověď

