Homeware wishlist

Zdravím vás, jak se máte? 🙂 Doufám, že skvěle! 🙂

Dnes bude článek spíš dívací. Trochu jsem surfovala a dala dohromady wishlist věcí, které by mi dělaly parádu v bytě. Protože ať už má situace dopadne jakkoliv, vědět o věcech, které vám z bytu udělají domov a z domova ještě hezčí místo není nikdy na škodu. A protože jsem nerozhodná, a taky protože jsem našla spoustu hezkých věcí a dost jsem jich nakonec vynechala, a to byla fakt fuška, tak jsou wish listy rovnou tři.

homeware wishlist

rohožka – ta je potřeba vždycky, Nordic Day
miska – černá zvenku a měděná uvnitř, ve wishlistech bude hodně měděné barvy, F&F home
skleněná dóza ananas – nemám ananas jako ovoce moc ráda, ale dóza je krásná,dovnitř se dají schovat prstýnky, naušnice, dobroty, H&M
polštář papoušci – skvělý na léto, F&F home
porcelánový kaktus – je parádní a určitě ho nepřeliju, Nordic Day
přehoz přes postel – mám ráda geometrické tvary a tenhle odstín modré,F&F home
měděná dóza – na drobnosti, H&M home
polštář – tenhle je z H&M home
lampa – skvělá na pracovní stůl a stínítko je samozřejmě v měděné barvě, Nordic Day
polštář se sovou – mám děsně ráda sovy, H&M home
měděná miska – na konferenční stolek, třeba :), H&M home
svícny – těch není nikdy dost, Nordic Day
rámečky na fotky – skvělé, že je víc rámečků pohromadě, dám do nich obrázky a fotky co mám ráda a pověsím na zeď, Kika
měděný košík – další měděný 🙂 na časopisy třeba :), Nordic Day
skříňky (poličky) domečky – jsou skvělé, nádherné, dovedu si je představit na zdi i na zemi a místo, kam si člověk dá/vystaví svoje maličkosti, toho není nikdy dost, Nordic Day
polštář – další, tenhle je žlutý, protože poslední dobou se mi žlutá líbí hodně a bude ladit s tím modrým a s papoušky :), F&F home
povlečení – s pampeliškama, které mám taky moc ráda, takže proto i tohle povlečení, F&F home
svícny – výjimečně ne měděné, ale zlaté, Nordic Day

homeware wishlist 2

polštář – další s geometrickými tvary, vybrala jsem poměrně hodně polštářů, ale na svou obranu, potřebuju nějaké na léto, trochu veselejší než ty, které mám teď :), Nordic Day
dózy – aby dělaly parádu v kuchyni, Nordic Day
polšář – stejný vzor jako ten žlutý, ale jiná barva :), H&M home
dóza s motýlem – další dóza, já vím, ale je krásná, H&M home
svícny – nechci se opakovat, ale líbí se mi ty barvy a geometrické barvy :), Nordic Day
polštář – tenhle je z Nordic Day
skleněná vitrína – ano to kovové má měděnou barvu 🙂 do vytríny bych chtěla sukulenty, vypadají krásně a nemusí se tolik zalévat, pro mě značka ideal :), Nordic Day
krabice – na maličkosti, Ikea
kovový květináč – tenhle je z H&M home
svíčka – černo-měděná, H&M home
polštář – poslední dobou jsem si opravdu oblíbila tuhle barvu, H&M home
kovová váza – skvěle by šla k tomu květináči, že? :), Nordic Day
polštář – další, H&M home
dózy – další, ale v kuchyni najdou upotřebení nebo v koupelně :), Nordic Day
váza – tahle je z Ikey, na mém instagramu můžete vidět, tuhle vázu plnou květů pažitky, nezní to nic moc, ale vypadá to krásně, Ikea
váza – mám tu i hodně váz, jako bych dostávala samé květiny :), F&F home

homeware wishlist 3

V tomhle wishlistu jsem se nechala unést svou momentální láskou k metalickým, hlavně měděným, barvám.

měděný koš – H&M home
měděný tác – Nordic Day
fotorámeček – F&F home
dóza s víčkem – H&M home
zlatý květináč – H&M home
měděný koš – H&M home
polštář se zlatým vzorem – H&M home
svícen s měděným zdobením – H&M home
měděné koše – Nordic Day
měděné dózy – Nordic Day
měděný koš – Nordic Day
zlatý květináč – H&M home

Je jasné, že nepotřebuju 12 košů, vybrala jsem je do wishlistů, protože se mi všechny líbily. Musím říct, že se těším na zařizování svého bydlení a jeho vylepšování.

Který wishlist se vám líbí nejvíc? Co nutně potřebujete doma vy? Dejte vědět a mějte se krásně. 🙂

 

 

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

