May favourites

Zdravím vás! 🙂 Jak se máte? Jak si užíváte teplo? Já využila situace a hned se vydala na jahody. Mňam.

S blížícím se koncem měsíce (května) jsem si říkala, že je pár věcí, které jsem si opravdu oblíbila a ráda bych se o ně s vámi podělila. Doufám, že se vám článek bude líbit a bude se tu objevovat měsíc co měsíc.

 

DSC_3066

První z oblíbených je hydratační šampón a kondicionér Milk shake integrity značky z.one concept. Oba přípravky obsahují muru muru máslo, které vlasy hydratuje. To můžu potvrdit, protože mám melíry, hledala jsem něco, co vlasy bude hydratovat a ty pak budou nejen vypadat, ale i na dotek budou zdravější, silnější a zářivější. Milk shake tohle všechno plní. Všimlo si toho i okolí, které nemělo tušení, že jsem vyměnila své šampony. Chystám se od této značky koupit i šampón a kondicionér pro časté použití.

DSC_3068

 

 

Další je kokosový olej. Jo, taky jsem mu propadla. Myslím si, že povyk, který se kolem něj strhnul a nějakou dobu už trvá je na místě. Dá se na něm nejen vařit, péct a smažit. Mě pomáhá ma pleť. Pořád ještě bojuju s nedokonalostmi a pupínky, které jsou k vzteku, když si uvědomím, kolik mi ukazuje občanka a můj obličej si tenhle fakt z vesela ignoruje.
Po tom, co jsem začala používat kokosový olej se pupínky neobjevují tak často. Když už dojde k této události, k mé velké radosti, tak místo potřu a nechám olej vstřebat, zarudlý pupínek už nezáří rudě, ale je míň červený. Vím, že holky ho používají i k holení nohou, místo tělového mléka nebo odličovače. U mě má místo jisté a rozhodně ho zkusím i jako odličovač.
Btw banánovo-kokosové palačinky smažené na kokosovém oleji jsou naprosto nepřekonatelné. Zkuste je. 🙂

DSC_3069

 

V květnu jsem zase propadla laku na nehty od Miss Sporty v odstínu 535. Je to červeno korálová barva. Barva přesně pro mě. Mám hodně, hodně opravdu hodně ráda korálové odstíny, takže tahle je fakt srdcovka. Dostala jsem lak jako dárek a byla to trefa do černého. Mám kamarádky, které ví, co mám ráda. 🙂 Fotka není moc zdařilá, ale lak vám určitě ukážu brzy v dalším článku, tentokrát na nehtech.

DSC_3071

 

Dalším oblíbencem jsou Bombus tyčinky. Už jsem o nic psala, takže pro některé z vás to není překvapení, že  se o nich zase zmiňuju. Nemůžu jinak. Jsou naprosto skvělé!
Pro ty, kdo o nich ještě neslyšel nebo neochutnal, tak jsou to naprosto úžasné tyčinky, které jsou plné ovoce a oříšků. Co v sobě nemají je lepek, mléko, soja a zbytečně přidávaný cukr. Jejich sladkost je díky ovoci v nich obsaženém. Jak si všimnete na obalu jsou to raw tyčinky, což by mohlo někoho odradit. Nenechte semýlit, po ochutnání jedné vás naprosto dostanou. Nemáte totiž pocit, že jíte něco zdravého, ale ne moc dobrého. Máte pocit, že jíte plnohotnotnou dobrůtku. Ty s příchutí kakaa a kakaových bobů jsou jako čokoládové tyčinky.

Bombusky s sebou nosím všude, mám je v kabelkách, batohu, prostě po ruce, kdyby mě přepadl hlad nebo chuť na něco dobrého. Ano, píšu hlad, protože tahle malá tyčinka mě opravdu na nějakou dobu zasytí. Beru si je s sebou na výlety, no prostě všude.
Navíc musím říct, že se mi už několikrát stalo, že mě honila mlsná. Šla jsem do obchodu a koupila si nějakou tyčinku. Výsledkem bylo moje zklamání z její chuti a přání aby bombusky byly i v „normálních“ krámech a ne jen v těch se zdravou výživou nebo pro sportovce.
Na fotce jsou mé oblíbené příchuťe, zlatou má u mě rozhodně ta s maracujou, protože je správně kyselkavá. 🙂DSC_3076

 

Posledním z oblíbených jsou knížky. Rovnou dvě, obě od stejného autora A street cat named Bob a For the love of Bob. Napsal je James Bowen. Je to příběh o člověku, který byl závislý na drogách, žil jednu dobu na ulici a potkal toulavého rezavého kocoura, který mu změnil život. James píše příběh o sobě jeho kocourovi Bobovi. Oba žijí v Londýně. Celkem do nedávna je mohl kdokoliv potkat na ulici, jak prodávají časopis, který prodávají právě lidé, kteří se dostali na dno společnosti a snaží se dostat zpět nebo jak zpívají na ulici.

O téhle knížce jsem se dověděla asi měsíc před mým odjezdem do Londýna a chtěla samozřejmě Jamese i Boba vidět. Nepodařilo se mi to, tak jsem si na památku odvezla knížku A street cat named Bob a teď ji četla. Je to soubor příběhů, jak se ti dva potkali a jak jeden druhému změnili život. Knížka se čte sama. James píše jednoduchým stylem, bez příkras a kudrlinek. Píše tak, jak byste čekali od člověka, který žil na ulici. Nečekjte ale nic ve stylu My děti ze stanice Zoo. Knížka vypráví příběhy o těch dvou ne o drogách nebo jak se s nimi James popral. Párkrát se tam o nich James zmíní, ale vždy je to ve smyslu, kdy už byl v programu, kdy je v programu, aby nad nimi mohl zvítězit. Druhá knížka For the love of Bobe je takové pokračování. James píše mimo jiné i to, jak je ovlivnilo vydání knihy, která se během chvilky stala v Británii bestsellerem. Bylo to příjemné čtení.

Kdybyste si ji chtěli přečíst a nechce se vám louskat ji v originále, tak se ptejte po knížce Kocour Bob. A od 14. června bude u nás  překlad For the love of Bob, u nás to bude Svět podle Boba. 🙂

DSC_3074

 

Tak tolik k květnovým oblíbencům. Doufám, že se vám článek líbil. Dejte vědět, co jste si oblíbili vy. Ráda se nechám inspirovat. 🙂 Mějte se krásně! 🙂

 

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

