Introducing myself…again? :)

Zdravím vás v neděli. Jak se máte? Jaký byl váš víkend? 🙂

Těžko říct, jaký byl můj, protože článek píšu lehce v předstihu. Což se mi úplně často nestává. 🙂

Je to už nějaký pátek co jsem vám slíbila, že na blogu přibudou fotky mě samotné, abyste věděli, kdo píše články. Abyste věděli, koho si máte představit, když čtete tyhle řádky.
Vzhledem k událostem v posledních týdnech na to nebylo tak úplně pomyšlení a tak se přiznám, že jsem to trochu odsunula stranou. V týdnu jsem se ale odhodlala, že tuhle neděli, dnes, už bude článek s mou fotkou. A basta!

Takže asi v ten nejhorší den v týdnu který byl jsem se vydala ven, nafotit pro vás pár fotek. Byla zima a foukalo a můj fotograf trpělivě fotil a byla mu zima. 🙂 Děkuju moc za trpělivost se mnou.

DSC_3033_Fotor

Takže:“Ahoj, to jsem já, ta v té růžové čepici. Jmenuju se Peťa.“ 🙂 Dvacet mi bylo už před nějakou chvilkou a teď to vypadá, že se snad i neúprosně blíží jiné číslo. :S Ale o tom třeba jindy. 🙂

Jak víte, mám ráda dobré jídlo a pití, zábavu, pohyb, kamarády, legraci. Moc ráda čtu blogy a sleduji vlogy českých i zahraničních b/vlogerek a b/vlogerů. Moc ráda taky cestuju, čtu knížky, mám ráda hodně kočky.
Ráda si hladím cizí zvířata, čímž své okolí doháním s šílenství. Mám moc ráda vodní meloun a nejím banány…ne v čerstvém stavu, sním sušený banán. Stejně tak to mám i s houbama, nejím je nakládané ani ve smaženici, ale sušené v polívce nebo omáčce jo. Neptejte se mě proč, prostě to tak je. 🙂

Tolik úplně v té nejkratší zkratce, postupně toho o sobě řeknu určitě víc.

A teď pojďte kouknout na pár dalších fotek. Říkala jsem si, že dát sem své fotky je pro mě velký skok a tak by si zasloužilo tu mít i skákací fotky. Ha ha, jsem to ale šprímař. No a po nahrání jsem zjistila, že místo pěkných velkých fotek, jsou z nějakého důvodu fotky menší a po jejich zvětšení je výsledek takový, že je ze mě spousta čtverečků. Arrgh. 

Tak teda v menších fotkách… Připravit ke skoku.

DSC_000042

DSC_000050

DSC_000055


Tolik o mě, snad se vám mé další představení se líbilo, nedoradilo vás a budeme se tu dál potkávat. 🙂 Jo a skoro bych zapoměla, jsem i na instagramu jako peta_kri, takže neváhejte a mrkněte i tam :).

 

Mějte se krásně.

 

 

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

