Šeříkové sušenky FAIL

Zdravím vás zase v neděli. V posledním článku jsem vám slíbila trochu veselejší článek a ne další z mých trablů. Povedlo se mi to…skoro. 🙂

Když mám teď víc času, můžu se věnovat tomu co mě baví, což je mimo jiné zkoušet nové recepty. Navíc vypjatá situace a rozhodování si zaslouží něco sladkého.

DSC_0146

V článku weeks in pictures jste mohli zahlédnout šeříkové květy v cukru. Tady by se hodilo malé vysvětlení.
Mám ráda šeřík. Mám ho opravdu hodně, hodně ráda. Říct, že mám ráda jako voní, tak úplně nevystihuje moje pocity. Tu vůni zbožňuju. Je nádherná, omamná, jedinečná. Mám ráda jeho barvu, ve všech ostatních případech tuhle barvu řadím až na konec oblíbenosti. Mám ráda květy šeříku ve váze, kdykoliv můžu, tak si natrhám, aby aspoň na chvíli provoněly byt. Ideálně v kombinaci všech tří barev. 🙂
A protože ho mám tak ráda, tak jsem neváhala a zkusila udělat šeříkový cukr. Nikdy předtím jsem ho nědělala, takže nevím, jak se pozná, že je to správně, ale moje představy byly trochu jiné. Měla jsem ideu, že po otevření sklenice, kde je cukr a květy šeříku vyvane opojná vůně šeříku, jako byste byli celí obklopení květy tohoto keře. No, zrovna tak úplně to po otevření nebylo. 

Nevzdávala jsem se naděje. A jala se dělat sušenky s šeříkem, do kterých jsem samozřejmě přidala i onen cukr. Výsledek? Sušenky jsou jedlé, ale že bych si z nich sedla na zadek to se fakt říct nedá. Květy s sušence nejsou skoro vůbec vidět. Chuť šeříku tam není vůbec. Moje představa byla naprosto opačná než výsledek. 

Těšila jsem se na šeříkovou ambrozii v podobě sušenek. Ale dopadlo to jen o trohu líp než moje melounová marmeláda o které si můžete přečíst tady. 🙂

Co se dá dělat, musím si rychle užít šeřík dokud je to jen trochu možné a zapomenout na šidítka v podobě cukru s ním nebo sušenek. Loni jsem zkusila i Yankee Candle s vůní šeříku, ale ani to nebylo ono.

Tak tolik dnešní sušenkový fail. Poučením pro příště mi je, že se budu držet osvědčených a ozkoušených sušenek s burákovým máslem a čokoládou.

A protože to byl takový fail, tak nepřikládám ani recept. 🙂 Mějte se krásně. 🙂

Následující příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

