Weeks in pictures

Zdravím vás, jak se máte? Já se dívala do telefonu a zjistila, že tam mám nějaké fotky z uplynulých týdnů, co se na ně mrknout spolu? 🙂

doma, no není to krása

doma, no není to krása

 

DSC_0015

při pocházce

DSC_0022

jeden z nejlepších cheesecaků, který jsem jedla…ten nejlepší dělá moje mamka

DSC_0026

fandíme běžcům na závodě Barvám neutečeš

 

DSC_0035

tahle paráda mě čekala při běhu, stálo to za to k ní doběhnout a nevzdat to 🙂

DSC_0036

byl mezinárodní den proužku, tak jsem se přidala….všiměte si, jak umím fotit , málo sebe, ale trávník můžete obdivovat pořádně 🙂

DSC_0037

co jsem potkala při procházce

DSC_0052

postupně propadám kouzlu smoothies

 

DSC_0079

úlovek z knihkupectví

 

noc v muzeu...a nápověda, kde momentálně jsem

noc v muzeu…a nápověda, kde momentálně jsem

léto je tu :)

léto je tu 🙂

děláme šeříkový cukr, poprvé ...dám vám vědět jak dopadl :)

děláme šeříkový cukr, poprvé …dám vám vědět jak dopadl 🙂

byla jsem ve zdravé výživě pro mlsání...moje oblíbené bombusky...tohle jsou pro mě nej příchutě

byla jsem ve zdravé výživě pro mlsání…moje oblíbené bombusky…tohle jsou pro mě nej příchutě

A zbytek fotek je z Garden food festivalu. Akci jsem si užila a něco málo pro vás vyfotila. Počasí akci přálo a tak jsem měla možnost ochutnat i to, co si normálně v restauraci nedávám, protože bych na to neměla odvahu nebo zrovna chuť. Porce byly tak akorát na ochutnání, takže jste mohli v klidu chodit a hodovat.

DSC_0083

příprava čokoládové hlíny…zní to divně, ale bylo to asi to co mi nejvíc chutnalo

DSC_0084

čokoládová hlína v celé své kráse

 

DSC_0089

pivo z místního pivovaru…chutná skvěle a má parádní logo

 

DSC_0090

tzatziki trochu jinak

 

DSC_0093

nešlo jen o to jak to bude pěkné na talířku, ale i kolem

 

DSC_0094

32 hodin pečený bůček s kapustou a bramborem

 

DSC_0095

créme catala s pomerančovým segmentem a pomerančové glazé…opsáno z brožurky, kterou jsme dostali 🙂 ale chutnalo to dobře 🙂

 

 

 

 

A to je všechno. Snad se vám fotky líbily. Budu se těšit zase příště. Do té doby se mějte krásně.

 

 

 

 

 

Předchozí příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

