I have no job and I am single

 

Zdravím vás po delší odmlce. Vím, že jste asi čekali trochu jiný článek a fotku, ale musím to ještě trochu posunout. Dnes to bude o něčem jiném. Jak jste si přečetli z názvu, tak vám je asi jasné, proč jsou na blogu teď delší odmlky mezi články. Nějak není moc nálada psát, když se člověk úplně necítí.

Chystala jsem se s vámi podělit o novinky z mého ne/pracovního života. K tomu to opravdu udělat mě ponoukla kamarádka, když jsme spolu byly běhat a vzájemně jsme se informovaly co je u ktéré nového, protože se nevídáme tak často, jak bysme chtěly. Díky Evi. 

Nechci, aby byl článek stěžovací a fňukací. Tak snad se mi to povede. 🙂

Jak je jasné z nadpisu, v tuhle chvíli nemám práci. Skončila jsem v ní. A ulevilo se mi. Zaměstnání, které jsem dělala bylo náročné. Bylo náročné na čas, na soustředění, jakákoliv chyba znamenala, že jste se připravili o část výdělku. Z práce domů jsem většinou došla unavená, vyždímaná, bez energie. Neměla jsem náladu jít do kina, energii na sport, přestala jsem se usmívat. Neměla jsem chuť věnovat se tomu, co mě bavilo.
Co bylo horší, že jsem na sobě pozorovala, že do práce chodím se sevřeným žaludkem, se strachem, unavená a necítím se  dobře.

A tak jsem se rozhodla skončit. Skončila jsem, aniž bych měla jinou práci, do které bych hned šla. Udělala jsem pro mě velký krok do neznáma. Musela jsem. Cítila jsem to tak.  A teď doufám, že to všechno dopadne dobře. 🙂

Ten poslední den, když jsem odcházela ze mě spadla velká tíha. Skoro okamžitě se mi ulevilo, udělalo líp. Měla jsem skvělou náladu, usmívala se. Když jsem řekla své rodině a nejbližším, že jsem skončila v práci, reakce byly vesměs stejné. Většina mi řekla, že jsem to měla udělat už dávno.

Nevím, co teď bude dál, hledám si práci, těším se na ni. Na něco nového, co bude fajn a bude mě bavit, kde se naučím něco nového, poznám nové kolegy a snad i kamarády.

K tomu, že jsem single se ani moc rozepisovat nechci. Tohle jsme zažili asi každý a kdo ne, tak máte štěstí. 🙂 Myslím, že to, že jsem ztratila chuť se věnovat zájmům a to co mě dělalo mnou, mělo vliv i na vztah. Přišla jsem nejen o milého, ale i jednoho z nejbližších přátel. Stává se mi, že narazím na něco, co mu chci povědět, z čeho jsem nadšená nebo mám radost, ale zjistím, že už mu to vlastně už nepovím. Že to co mezi námi bylo, včetně říkání si maličkostí, vtipů, kterým se smějeme jen my (jeden z nás), že tohle už je pryč. A tak mé nadšení splaskne jako mýdlová bublina. Ale jak jsem psala, tohle jsme si zažili každý, takže víme jaké to je.

Uf, co říct na závěr? Můj osobní a pracovní život je teď jiný, než na který jsem byla zvyklá. Je vzůhu nohama a naruby. Ale těším se, co nového mě čeká.

Těžko můžu radit někomu jinému, ale jestli vás práce nebaví, chodíte do ní s nechutí, strachem nebo z ní začínáte mít zdravotní problémy, tak to asi není ta práce kterou by měl člověk dělat. Změňte ji dřív než díky ní přijdete o zdraví nebo ty na kterých vám záleží. Mí rodiče a blízcí mi to říkali celou dobu a víte co? MĚLI PRAVDU! 🙂

A protože občas se mi nedaří být natolik optimistická a veselá, protože občas mě přepadnou chmury, tak jsem si pořídila něco, co mi bude připomínat ty maličkosti, které jsou nejdůležitější a dala ho na místo, kde ho budu mít stále na očích. Protože když si přečtu tenhle nápis, uvědomím si, že mám kolem sebe ty, kteří mě podporují, motivují a mají rádi. Děkuju vám všem, že vás mám! A že se mnou máte trpělivost. 🙂 ❤

DSC_0014

A příště už u veselejšího psaní. Mějte se všichni krásně! 🙂

 

Následující příspěvek
Napsat komentář

1 komentář

  1. :)

     /  Květen 4, 2015

    Nobody can be perfect, embrance your imperfections, they make you who you are…!!!
    Máme Tě ráda Petis 🙂

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

