25 random facts about me/25 náhodných faktů o mě

Zdravím vás zase v neděli. Doufám, že jste měli krásný a slunečný víkend.

Když jsem psala nadpis k předchozímu článku, tvářila jsem se kysele, že je titulek v angličtině a teď je tu druhý. Pravdou je, že  když jsem přemýšlela nad blogem, tak to, že titulky budou v češtině bylo jednou z věcí, které jsem chtěla dodržet za každou cenu. A po pár titulcích jsem si uvědomila, že to nebude tak snadné. Takže po dopsání tohohle odstavce, jsem tam přidala lomítko a český nadpis. 🙂 

Už delší dobu přemýšlím, že věci na blogu trochu změním, udělám jinak. Jednou z nich je i trochu vám o sobě říct a ukázat se. Správně by měla být fotka u tohohle článku, ale technika si postavila hlavu, takže není… ale bude snad brzy v nějakém dalším.

Jste připraveni na informace o mě? Tak jdem na to. 🙂

1. Mám ráda kočky – hodně. Psa si pohladím, ale kočky jsou srdcová záležitost.

2. Jsem ve znamení Panny – a neveřím na horoskopy, resp. nečtu je a vadí mi, když někdo čte mé znamení nahlas, protože pak jsem v očekávání nebo obavách, že se horoskop splní…a mám zbytečné naděje/strach.

3. Jsem opravdu hodně nerozhodná. Málokdy mám ráda jen jednu věc.

4. Má oblíbená barva je červená, zelená, teď se mi hodně líbí i žlutá, šedá je taky krásná i modrá. Těžko se mi říká jen jedna, mám ráda víc barev.

5. Moje oblíbené jídlo, miluju hovězí maso, takže něco s hovězím. 🙂

6. Mám děsně ráda vodní meloun. Mám ho tak ráda, že jsem si chtěla nějakým zůsoem uchovat jeho chuť i na zimu a tak jsem zkusila melounovou marmeládu, podle receptu. Dělala jsem ji z dužiny, ale chutnala, jako byste ji uvařili ze šplupek melounu. 😀

7. Mé oblíbené květiny jsou lilie, slunečnice, pivoňky, teď na jaře krokusy, narcisy, tulipány. Četli jste bod č. 3, že? 🙂

8. Moc se mi líbí řezané květiny. Loni jsem si dala za úkol mít každý měsíc doma aspoň jednu řezanou kytku a splnila jsem to. Některé byly z květinářství, jiné z domu ze zahrádky anebo luční kvítí. Dělaly mi radost.

9. Moc ráda čtu knížky. Ikdyž mi na ně teď už nezbývá tolik času.

10. Nejraději mám sci-fi a fantasy. A pohádky, to je vlastně fantasy pro děti. 🙂

11. Nejraději mám léto.

12. Těžko snáším podzim.

13. Ráda se dívám na filmy, nejraději mám komedie a animované filmy.

14. Miluju dobrou kávu a čaj. 🙂

14. Moc ráda cestuju.

15. Moc ráda ochutnávám nová jídla, kdykoliv jsem někde v zahraniční snažím se ochutnat co nejvíce místních jídel.

16. Nemám ráda pavouky.

17. Mé oblíbené číslo je 8, 24 a 1.

18. Nejím houby, resp. nejím čerstvé houby, smaženici a nakládané houby. Pokud jsou ale sušené třeba v polévce, tak je sním. Jinak ne.

19. Nemám žádná tetování. Kdysi jsem měla piercing (a průšvih doma) a ten jsem vyndala, když mě omrzel.

20. Jsem chodec, miluju procházky. Kolo moc v lásce nemám.

21. Hladím si cizí, toulavé kočky, psy, veverky,…

22. Mám ráda vonné svíčky. Víc než svíčky teď kupuju vosky od Yankee Candle, vyzkouším tak víc vůní.

23. Často jsem doma potichu, což neznamená, že jsem naštvaná, ale že jsem ráda, že jsem doma s těmi, kdo mě mají rádi a odpočívám. 🙂

24. Často mi je zima. Ikdyž ostatním je teplo.

25. Z míst, kde jsem byla je pro mě srdcovka Londýn. Cítím se tam jako doma.

 

Tak a to je vše. Dejte mi vědět jak se vám článek líbil a jestli byste chtěli vědět třeba dalších 25 faktů. Mějte se krásně.

 

 

 

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

