Soup fest in pictures

Zdravím vás, doufám, že jste si užili Velikonoce a nenechali se rozhodit aprílovým počasím.

Delší dobu jsem se neozývala. Momentálně mi věci nevychází tak, jak bych si přála a tak nebyla ani moc chuť psát. Ale děkuju vám všem, kdo jste si sem našli cestu a čas od času koukli, jestli přeci jen nepřibyl nějaký příspěvek.

Minulý týden jsem zajela na polívkový festival. Mám polívky moc ráda, takže jsem se těšila jaké ochutnám. Pravdou je, že porce nebyly nijak šizené a tak po druhém kelímku jsem už moc nemohla. Takže než mi slehlo, tak jsem aspoň chodila od stánku ke stánku a čichala, jak která voní.

Dost už ale psaní, pojďte kouknout, jak to vypadalo.

Den se nemůže zašít bez snídaně a ta proběhla ve francouzské pekárně….a její jméno jsem zapoměla. Jaj.

DSC_0012

DSC_0013

Před festivalem, byla na programu Náplavka a její trhy.

DSC_0017

Tulipány, krásné tulipány. Všude!

DSC_0020

Topinka s medvědím česnekem jako starter. A ten česnek psal….minimálně na dva metry.

DSC_0026

A tady už je festial. Bylo z čeho vybírat.

DSC_0035

DSC_0048

DSC_0041

Já chtěla ochutnat Pho, kterou neměli. Ale jsem si jistá, že tahle chutnala podobně jako Pho. A byla super.

DSC_0046Celerová krémová.

DSC_0045Krémová z pečené řepy a fenyklem.

DSC_0049Když váš přešla chuť na polívku a chtěli jste něco sladkého na zub….

DSC_0042

DSC_0032Nebo Raclette toust, který vypadal skvěle jen tak připravený a daleko líp, když ho vyndali z toustovače (jestli se tomu tak dalo říkat). Škoda, už jsme byli najezení.

DSC_0039

DSC_0038Tady už je odpolední káva a koláč (čokoládový s hruškou a rybízový s drobenkou – jako od babičky).

DSC_0054

DSC_0055Pohled na tabuli a baristy.

DSC_0066V Praze už bylo jaro.

DSC_0067

 

Tak a to je všechno. Polévky byly dobré. A jak jsem psala, porce štědré. Těžko bych vybrala jednu, která mi chutnala nejvíc.

Douám, že se Vám fotky líbily.

Budu se těšit zase příště.

Mějte se hezky. 🙂

Předchozí příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

