Jarní wishlist

Zdravím vás zase v neděli. Venku to vypadá, že jaro už je tady a já se těším až začnu nosit míň vrstev oblečení. A pořídím si nějaké nové věci. Pojďte se mnou mrknout, co bych si ráda pořídila.

 

Untitled

 

Sukni – konkrétně tuhle žlutou ze Zary. Mám žlutou barvu hodně ráda, líbí se mi jak září a při pohledu na ní, mám lepší náladu.

Mikinu s květinovým vzorem – tahle je od Only a je na jaro, kdy všechno kvete, prostě jako dělaná.

Lodičky – klasické, černé, do špičky. Potřebuju něco k té sukni, ne? 🙂

Bundu do deště – jo žlutou a pogumovanou, aby mě žádný jarní déšť nepřekvapil. Ta barva bude zářit v tom dešti a já budu skákat do kaluží! 🙂

Náhrdelníky – více vrstvé, říká se tomu tak?, oba jsou z H&M.

Kabelku – tahle je od Rebecy Minkoff, je naprosto skvělá …. Nutně ji potřebuju. 🙂

Šaty – nejen na jaro, ale i na léto. Loni jsem na šaty neměla štestí, takže letos si musím pořídit několikero šatů. Prostě musím. 🙂

New Balance – ideálně v téhle barvě. Protože pohodlné tenisky jsou prostě třeba.

Rifle – s dírama na kolenou, přesně tyhle, černé od Only.

Converse – ano, jedny mám, ale dala jsem jim pořádně zabrat a druhé by se jistě unosily. 🙂

Halenku – tak přeci nebudu chodit JEN v riflích, ne? 🙂 Zase Only.

 

Tolik můj wishlist. Jaký je ten váš? Užívejte si jarní počasí a mějte se krásně.

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

