Zoella beauty a další radosti

I já jsem se dočkala balíčku se Zoella beauty produkty. A originálně, jako poslení vám o tom chci poreferovat. 

DSC_0281

Na feelunique.com byla dlouho většina produktů vyprodaná. Není se čemu divit, tahle blogerka je oblíbená nejen na youtube, ale i to, pod co se podepíše doslova mizí.

Z toho co Zoe v řadě má, jsem vynechala svíčku a body mist, tělový, ehm, sprej? Vzala jsem si sprcháč, fizz bar a tělové mléko. No a jaké to všechno je?

DSC_0282

Noooo… Balení je nádherný, o tom ani brambůrky. Barva slonovinové kosti, zdobená s krajsou a růžovými puntíky, nápisy v rose gold? To je muzika pro moje uši. 

Zbytek ale trochu pokulhává. Sprcháč a fizz bar nádherně provoní koupel. Je to krásná taková trochu květinová, trochu sveží a čistá vůně. Těžko se popisuje. Já v ní cítila něco co mi ve mi zlepšilo náladu, něco důvěrně známeho. A přitom si nevybavuju co. Při koupeli jsem netroškařila a hodila do ní čtvereček fizz baru a přidala i sprcháč. Ten voní intenzivněji, ale vůně nevydrží. Poměrně rychle zmizí. Škoda.

DSC_0283

Pak přišlo na řadu tělové mléko. Na nějakou hydrataci je to takový ten drogérkový průměr, nečekala jsem od toho zázraky. Těšila jsem se, že budu voňet dlouho tou vůní, ale nestalo se. Za chvilku se vůně vytratila, stejně jako pěna.

DSC_0284

Trochu mě to zklamalo.

Z téhle trojky je nejlepší asi fizz bar. Krásně provoní koupel/nu, pro ty, kdo nemají rády balistiky s oleji je to výhra, protože po tomhle nebudete mít vanu mastnou. Na produkty od Zoelly určitě nezanevřu, jen si vyberu favority a těmi jsou kosmetické tašky a právě fizz bar.

DSC_0280

No a jestli jsem vás neodradila a chcete něco zkusit, tak koukněte na feelunique. Jen si dejte pozor, zboží jde sice z UK, ale jedná se o zvláštní území, které podléhá clu. Tak ať nejste překvapení, že o váš balíček se zajímají celníci a vám se prodlužuje čekání na něj. Jako jsem byla já.

Tolik k Zoella beauty, ale to není všechno.

Dostala jsem totiž pro radost ještě něco voňavého z Lushe.

DSC_0285

 

DSC_0286

A to Love locket z Valentýnské edice. Je to velikánský balistik na 2 použití nebo pro dva. 🙂 Balistik má v sobě překvapení. A jeho vůně je nádherná. Já v ní cítím květiny a citrusy. No radši koukněte na stránky Lushe, protože já evidentně cítím něco úplně jiného než co tam má být. 🙂

DSC_0288

 

A tohohle broučka Bubblegrub Bubbleroon, který je z jarní edice. Je to pěna do koupele se třpytkama. Voní sladce s lehce kočeněnou vůní. Nejlepší jsou ale tykadla broučka. Má je z vanilkového lusku! 🙂 A vypadá roztomile:)

DSC_0290

 

A to je všechno. Tak co, zkusíte Zoella beauty nebo půjdete do Lushe? 🙂 No a kdo by chtěl zjistit kdo je vlastně ta Zoella, tak si dejte její jméno do youtube a uvidíte. 🙂

 

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

