Co mám v kosmetické taštičce

Zdravím vás zase při neděli. Dnes to bude zase trochu o kosmetice. Ne trochu, úplně. Za poslední dobu jsem si oblíbila několik produktů, které používám téměř denně a mají tak u mě své stálé místo. Ráda bych Vám je představila.

DSC_0265

Všechno nosím s sebou v komsetické taštičce od Zoelly. Našla jsem ji pod stromečkem, což bylo super, protože jsem silně nerozhodná. A pravděpodobně bych váhala ještě teď. A to už jsou k mání tři verze. 

Vezmu to pěkně popořadě. Jako první korektor. Používám už nějakou dobu Affinitone korektor od Maybelline. Vyhovuje mi jeho odstín (02 Natural), i to jak se krásně zapracuje do pleti.

Na kruhy pod očima mám zase Roll on of Garnieru. Používám ho opravdu už celkem dlouho a neubývá nijak moc. Navíc nezamaskuje jen kruhy, ale pleť rozjasní.

DSC_0271

Make up, který teď mám je od Dermacolu, a to Dermacol Imperial. Měla jsem z něj trochu strach, kolik lidí ho opěvovalo, tolik ho nenávidělo. Ale došel mi můj předešlý make up a já toužila po změně. Když jsem si zkoušela tester, tak mi sedl jeho odstín (mám Fair), líp než ostatní make upy, které jsem zkoušela, takže bylo rozhodnuto a odešla jsem s ním domů. Po zaplacení samozřejmě. Svou službu make up plní svědomitě a jsem s ním spokojená.

DSC_0273

Pudru jsem věrná snad už od svých patnácti. Vím, že mi ho koupila tenkrát mamka a od té doby jsem sice vyzkoušela nějaké další, ale vždycky se vrátila k tomuhle. Jo, je to Stay Matte od Rimmelu. Mám 002 Pink Blossom. Na pudr používám kabuki štětec od Elfu. Není to úplně nejjemnější štětec který mám, ale za tu cenu je to odpovídající kvalita. Sem tam ztratí jeden chlup, ale to se stává opravdu málo.

DSC_0272

Pak přijde na řadu zkrocení obocí a báze pod oční stíny. Na obočí mám zázrak od Benefitu Gimmebrow. Je k dostání ve dvou odstínech. Já mám samozřejmě ten světlejší. Stačí jím projet obočí a vypadá plněji a upraveně.

Báze je od Too Faced Shadow insuracne. A musím říct, že tohle je paráda. Mám hodně mastná oční víčka. To zní tak krásně, že.  A nikdy se mi moc nechtělo líčit si oči, protože za chvilku se mi stíny slily do cestiček a zkrátka to usílí a čas strávený nad tím za to zkrátka nestál. No to už teď neplatí. Báze drží stíny jako přibité. Všimli si toho i ostatní, když se zvědavě ptali, kdy jsem si stihla přelíčit oči. A byli překvapení, že takhle pěkně mi stíny drží už od rána.

DSC_0274

Ze stínů mám několik paletek, které používám podle nálady. Všechny jsou neutrální, protože takhle se mi to líbí a vyhovuje. Z těch co používám nejčastěji je to MUA Undressed. Ano je to dupe za Urban Decay Naked Palette. A pak je to Urban Decay Naked Basics.

DSC_0268

DSC_0266

DSC_0269

DSC_0270

Pak přijde na řadu řasenka. Mám ráda klasické štětečky. S těmi silikonovými mi to moc nejde. Mám ráda husté štětečky, takže momentálně používám Volume mania od Dermacolu. Větinou, když najdu perfektní řasenku pro mě, tak ji přestanou prodávat. Takže co se týče řasenek, je to pro mě věčné hledání té mé.

DSC_0277

Na to abych měla tváře jako slabikáře mám NYX krémovou tvářenku v odstínu Natural. Je přesně taková jako říká název, přirozená. Lehce ji vklepu na tvář a hotovo. Pokud chci ještě trochu přidat, použiju tvářenku od Sleek, odstín Rose Gold. Je to další dupe, tentokrát za Nars Orgasm. Po nanešení tváře vypadají zdravě, šťavňatě, naducaně, krásně. Na sypkou tvářenku mám vysouvací kabuki štětec od Real Techniques. Který je, je zkrátka bezvadný. Opravdu, je jemný, neztrácí chlupy. Je radost se s ním líčit.

DSC_0278

DSC_0279 2

DSC_0281

A protože dokážu nacpat kabelku tolika věcmi, že jak váží snad 10 kilo, tak se mi už nechce tahat s parfémovanou vodou. Proto mám malý vaporizér? Říká se tomu tak? Zkrátka věcičku, do které si parfémovanou vodu přestříkám a nemusím tahat celých 100 ml s sebou.

DSC_0283

DSC_0282

Tak a to je vše co mám v kosmetické taštičce. Používáte něco z toho taky? Jaké jsou vaše oblíbené produkty?

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

1 komentář

  1. Někdo byl zase utrácet…. | Coffee with milk, please

Zanechat Odpověď

