Manikúra k malým černým

Zdravím vás v neděli. Doufám, že tentokrát bude technik a na mé straně a článek si opravdu přečtete v neděli. 

Hned na začátek musím říct, že jsem chvilku přemýšlela, jaký dát titulek. Zdálo se mi skvělé napsat, malé černé nehty. Ale po přečtení mi to až tak skvělé nepřišlo. Po druhém přečtení se mi to zdálo hodně divné a po třetím už to bylo brrrr, fuj. 

DSC_0258

Možná si pamatujete. Loni jsem hledala šaty na ples a co k nim. Kdo si nepamatuje nebo by chtěl znova mrknout, tak je to tady. Jelikoš jsme toto zdárně vyřešili, zbývá už jen manikůra. Jasně, ta se ladí k doplňkům. Pokud se  jednomu zrovna nechce nic moc vymýšlet nebo miluje klasiku, tak rudá je věčná a nic nepokazí. 🙂 Já si oblíbila černou a aby to nebylo úplně nudné a protože je ples a na ten se to smí, tak jsem přidala i něco trochu třpytivého.

A výsledek vidíte sami.

DSC_0259

aj, vidím pár nedokonalostí…příště se polepším, děkuju za pochopení 🙂

Na další ples mám v plánu třpytky jiné a s nimi i jiné doplňky. Ani o jedno teď není v obchodech nouze, takže fantazie to může rozjet. 🙂

Co na to říkáte? Jakou manikúru si děláte vy?

 

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

