Lush dobroty

Zdravím vás netradičně v úterý. Na neděli jsem pro Vás měla připravený článek, ale vinou lidské chyby, mé, a pochybením techniky k tomu nedošlo. Proto zvěřejňuji dnes i s mým snad už tradičním pozdravem. 🙂

Zdravím vás opět tradičně v neděli,
jak se máte? Vzhledem k tomu, že Lush už má kolekci na Valentýna ,kde mám v merku pěnu Unicorn Horn, je tenhle článek aktuální asi jako výprodej plavek na Aljašce. Ale zmohla nemoc a fungovala jsem pouze na systém práce – a po ní zalízt do postele s čajem v ruce. I tak doufám,že Vás článek bude bavit.

DSC_0190

krásně příšerná fotka, to se mi musí nechat

Jako každý rok i letos, vlastně loni, po Vánocích měl Lush výprodej. Nenechala jsem si ho utéct a ukořistila nějaké kousky. Balík přišel neuvěřitelně rychle a než jsem si ho donesla domů, tak provoněl celou kancelář.

Většinu toho co jsem objednala byly právě vánoční limitky.

Balistik Shoot for the stars – který voní stejně jako mýdlo Honey I washed the kids po medu. Asi se mi nidky neokouká, jak se postupně rozpouští ve vodě, barví ji a provoní koupelnu.

DSC_0197

Balistic Lord of Misrule – na ten jsem byla zvědavá, protože je z halloweenské edice a nikdy jsem ho nezkusila. Ruku na srdce, zelená koule mě nikdy nezaujala, tak jsem ji celkem i přehlížela, ale slyšela jsem na něj tolik chvály, že mi to nedalo. Zatím jsem ho nezkoušela, ale můžu upřímně říct, že už jen ta vůně je nádherná. Je taková sladká ale ne otravně. Z nějakého důvodu jsem si  ho, asi v tom nadšení, ani nevyfotila. Takže až v příštím Lush nákupu asi. 🙂

Dalším z úlovkú byl balistik Luxury Lush Pud – který je nádherně barevný už na povrchu s větvičkou cesmíny nahoře. Voní po levanduli. Řadím se mezi ty, kteří levanduli rádi nemají vůbec, ale tahle vůně není tak špatná.

DSC_0199

A když měli v nabídce balistik santy, tak jsem ho honem přihodila do košíku. Ten už je rozpuštěný, vypuštěný a byl prý super!

DSC_0202

Královnu růží, tedy Rose Queen jsem si samozřejmě taky nemohla nechat ujít. Doufám, že bude vonět stejně nádherně, jako sprcháč Rose Jam.

DSC_0198

 

Tolik balistiky a teď k pěnám. Ty jsou naprosto skvělé. Jsou tuhé, takže si můžete do koupele nadrobit kolik chcete a udělat si bublin kolik chcete. Nevím jestli se mi to nezdá, ale pěna je pevnější. Poznala jsem to podle toho, že mi pěnové vousy dýl drží a bublinky nepraskají. 

Z vánočních pěn jsem objednala tučňáka, The Christmas Penguin a Tichou noc. Tichá noc mi voní podstatně víc něž Tučňák. Přitom je to vůně jasmínu, který zrovna v lásce nemám. Ale rozhodně si ji pořídím znova, až bude zase k mání.

DSC_0201

Tučňák, který je takový citrusový se u nás samozřejmě taky neztratí.

DSC_0203

Z nevánočních pěn jsem ulovila ještě Brightside. Původně jsem si brousila drápky na Comforter, ale ten už byl pryč.Alespoň je to důvod k vyzkoušení pěny s jinou vůní. Tahle má být citrusová, voní mi výrazněji než Tučňák. Zatím jsem ji netestovala, tak snad bude tak skělá jako byl Comforter.

DSC_0200

A poslední dvě pěny jsou opět pěna co voní po růžích Rose Jam a Yuzu & Cocoa Bubbleroom. Ano růžová voní po růžích. Nemůžu si pomoct, ale jejich produkty s růží jsou prostě skvělé.

DSC_0204

chytře nafoceno, pouze popis

 

A Yuzu vonět po vanilce a grapefruitu. Ale ani jedno z toho jsem moc necítila. Vůně to byla pěkná, ale popisu na stránkách a tomu co popisoval můj nos to neodpovídalo.

DSC_0206

podstatně lepší foto, takhle vypadá i pěna Rose Jam, ale je růžová 🙂

Z péče o pleť jsem si opět vzala tonikum Tea Tree Water. Nejlepší tonikum , které jsem měla. Pleť po něm nelepí, je krásně osvěžená, vůně je slabá a nevtíravá. Prostě pecka!

A na vyzkoušení tonizační tablety s tea tree, dělám si naděje, že budou tak skvělé, jako voda. A Dream Steam, tu jsem nikdy nezkusila, takže uvidíme.

A to je skoro vše. Jo jen skoro, protože vám chci ukázat ještě Sparkler. Ten byl v halloweenské edici. Ano, voní opět po sprcháči Rose Jam. Ano jsem na něj opravdu zatížená. Ano, vím o tom. A takhle krásně to pak vypadá ve vaně.

DSC_0184

DSC_0183

DSC_0187

Uf, vypadá to, že jsem vykoupila celý Lush, že. Nenechte se mýlit, objednávka nebyla jen pro mě, na Lush jsme byli celkem tři. Každá si už užíváme koupele.

A teď už je to vše. Snad se Vám článek líbil. Mějte se hezky a brzy zase tady.

 

 

 

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

