2015

Nějak podezřele rychle utekl tenhle rok. Vím, že to říká snad každý, ale opravdu mi to tak přijde.

Schválně jsem se dívala na článek, který jsem psala před rokem, moje plány a bilancovala, co jsem stihla, co se mi splnilo a co ne. Musím říct, že většinu můžu odškrtnout jako splněno.

Když si vybavím, co všechno jsem loni zažila, ochutnala, poznala, kde jsem byla a s kým, považuju se za šťastného člověka. A ráda v tom budu pokračovat.

Bez názvu

Jako asi každý, i já mám představy a přání jak by měl tenhle rok vypadat. A jsem trochu pověrčivá, takže aby se splnily, tak vám je zatím neřeknu. Ale budete u toho, až se plnit budou. 🙂

Přeju vám krásný rok 2015!

Jaký byl Váš rok 2014? A máte plány na tenhle?

 

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

