Ideální počasí na…

Zdravím vás, opět překvapuji, hlavně sebe, s článkem v týdnu.

Venku je počasí, že psi se při zmíňce o venčení schovávají pod gauč. Tedy ideální počasí na….čtení. Páni, to zní tak hrozně nudně. 😀  Ale slibuju, že nebude. Snad. 

DSC_0127

Nevím, jestli jsem vám o tom někdy říkala, ale já čtu ráda, opravdu moc ráda. Řekl někdo, kdo v letošním roce přečetl sotva 10 knížek. Na mou obhajobu musím říct, že: No nic mě zrovna nenapadá, takže to je konec obhajoby. 

Každopádně, tenhle článek není o mých výmluvách, ale o tom jak si zpříjemnit odpoledne. S knížkama si skvěle rozumí šálek čaje nebo horké čokolády.

Ježíšek četl můj whishlist hodně pozorně a tak jsem pod stromečkem našla obojí, trojí.

Z knížek jsem nejvíc zvědavá na A street cat named Bob, u nás je přeložená jako Kocour jménem Bob. Dostala jsem se k ní díky mamce, díky mami, která mi řekla o příběhu kocoura a jeho majitele, který byl bezdomovcem a o Boba se začal starat.

DSC_0131

Dnes jsem šla, úplnou náhodou, kolem knihkupectví a neodolala pokušení. Každá taková má návštěva připomíná nájezd divokých barbarů, lítám od regálu k regálu, prohlížím, listuju a když mám nasbíráno kolem 7 knih, tak přijde na řadu selekce, které knížky si opravdu musím odnést domů, které nechám na jindy a seznam knížek, které si musím půjčit v knihovně a zapsat si je do databáze knih. Pane jo, zní  to asi k uzoufání nudně. 😀

Při každé takové návštěvě se má platební karta tváří, že vůbec není a peněženka, že nechápe co po ní chci. 

Narazila jsem tam na další knížku o Bobovi, takže bylo jasné, že se mnou odejde domů.

Teď, když mám doma hromádku knížek je čas si nachystat občestvení. Ani tad Ježíšek nezahálel. Letos jsem dostala rovnou 3 čaje Basilur.

Ten zelený, co vypadá jako kniha je zelený s jahodami, brusinkami a melounem cantalope. Chutná neuvěřitelně jemně. Po zalití se z malých kousků vyklubou celé čajové lístky. A pro chuťové buňky je to prostě pohádka.

Ten s jeleny je černý čaj s kousky kiwi a chrpy s aroma černého rybízu a borůvek. Je nádherně voňavý.

DSC_0128

Poslední čaj, který vypadá jako okno do zasněžené krajiny je zelený s jablky, chrpou a aromatem třešně a vanilky. Přála bych vám, abyste si mohli přivoňet a ochutnat.

A kdybych náhodou měla chuť na něco sladšího, čokoládovějšího, tak mi Ježíšek donesl Kakaový nápoj. Ten jsem objevila v jednom ze zajíců v krabici a zmizel hodně rychle. Je z něho skvělá horká čokoláda. Chutná po opravdové čokoládě a není zbytečně přeslazená.

DSC_0129

 

Tak teď už zbývá se jen pohodlně uvelebit, zachumlat do deky a hurá do čtení.

A to je konec článku, snad pro vás nebyl tak nudný. Dejte vědět co se chystáte číst vy. A pokud byste chtěli vidět, co ještě jsem našla pod stromečkem, určitě napište.

 

 

 

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

