Vánoční wishlist + malý bonus

Vánoce se blíží a už ne pomalu, ale docela rychle. Dala jsem si za úkol do konce listopadu pořídit všechny dárky. Což je poměrně odvážný cíl, když jsem se ještě nedostala k sepsání seznamu, který si zatím nosím v hlavě…..od září. 

A tak jsem sestavila seznam věcí, které by mi udělali radost. A možná nejen mě, ale i vašim blízkým. Pojdme se na ně mrknout.

Untitled

 

 

Pyžamo – krásné bavlněné pyžamo s kalhotama z flanelu. S tímle jsem Ježíškovi trochu pomohla a na posledním výletě jedno pro Ježíška ukořistila. On mi ho zabalí a já na pyžamo do Vánoc zatím zapomenu 🙂 A o výletě vám poreferuju nebojte.

Lak na nehty Essie A Cut Above – čirý lak s růžovými třyptkami, jako dělaný na Vánoce.

Čaje – asi nemusím psát, že v zimě snad u každého rapidně stoupá jejich spotřeba. Piju sypané, balené v sáčku, černé, zelené, ovocné, prostě všechny. Jeslti se vám zdá krabička čaje jako obyčejný nebo snad ne moc vhodný dárek určitě koukněte na čaje značky Basilur. Chuťově jsou opravdu výborné, ale hlavně jsou nádherně balené. Rázem se z obyčejného čaje stane luxusní dárek. 😉 Pokud byste v Basiluru nic nevybrali určitě koukněte na stránky značky whittard, prodávají nejen čaje, ale i horké čokolády, porcelán a něco k čaji. Já ochutnala jsem teď jejich bílou čokoládu a je to neuvěřitelná lahoda. Mňam!

Ponožky – bez ponožek nejsou Vánoce. Já ponožky nekupuju, nechávám to na Ježíškovi. Takže Ježíšku prosím letos hodně ponožek. A raději těch tmavých, líp se perou. 🙂 Krásné ponožky s vánoční tématikou najdete v Marks and Spencer nebo taky v Tescu.

Vonné vosky a svíčky – těch není nikdy dost. Navíc díky voskům vyzkouším i ty vůně, které bych si jako svíčku nekoupila. A svíčky se u mě moc dlouho neohřejí. Mám ráda světlo, které vydávají a jak zútulní každou místnost.

Knížky – další dárek bez kterých by nebyly Vánoce. Čím víc, tím líp. Jen zatím nemám úplný seznam knih…

Peněženku – nerada to přiznávám, ale ta má dosluhuje. Tuhle jsem viděla na posledním výletě. A celkem se mi zamlouvala, ikdyž je to ta větší. Já totiž raději menší peněženky. Tak uvidíme, jestli najdu nějakou, která mi sedne.

Sprchový gel Rose Jam od Lushe – voní úžasně. Voní opravdu po růžích, ale ne uměle, přirozeně, jako byste si přivoněli ke květu. Toho klidně kýbl.

Oversized svetr – jo, větší a teplý. Abych se do něj mohla zavrtat.

Produkty z řady Zoella beauty – asi nemusím moc dlouze vysvětlovat o co se jedná. Britská youtuberka Zoe Sugg vydala svou beauty řadu. Nejvíc mě láká… co to plácám, láká mě všechno od pěny do koupele, fizz baru až po taštičku na kosmetiku (tady váhám, která je hezčí). Ta s morčetem, ne, ta modrá. Ne ta s morčetem. Ne ta modrá. Tohle si musím ještě promyslet.

Kabelka od Rebeccy Minkoff – je krásná a pomalu si na ni začnu střádat. Teď spíš musím najít kabelku k parce, na zimu. A protože nevím jak by měla vypadat dokud na ní nenatrefím, lupla jsem sem tuhle od Rebeccy 🙂

Matnou rtěnku – která by mi slušela. A byla matná. Ale to už jsem psala. No jen pro jistotu, ať je matná. 🙂

Aromalampu Yankee Candle s dekorem dřeva – abych v ní mohla pálit vosky a krásně to vonělo.

Tangle teezer compact – nedávno jsem dostala svůj první tangle teezer a na moje vlasy je super. Jo jo objevila jem Ameriku, já vím. A protože ráda cestuju a určitě cestovat ještě budu, hodila by se kompaktní verze. Ideálně fialová nebo stříbrná 😉

A na co jsem do koláže nadávala jsou věci z Nordic day. Jejich stránky jsou plné dekorací a bytových dopnňků v severském a industriálním stylu. Jednoduché, čisté. Těžko si vybrat jen jednu věc. Nakonec mi to nedalo a vybrala jsem pár věcí, které se mi líbí.

Untitled1

Jak tak listuju jejich nabídkou, zjistila jsem, že jsem nedala do koláže aspoň dalších 10 věcí, které by se mi doma hodili.

A co vy? Líbí se vám? Jestli ano, tak mám pro vás skvělou zprávu. Zítra a ve středu, tedy 18 – 19. listopadu od 12 hodin do 12 hodin je den dopravy zdarma. A nejen pro Nordic day. Tahle akce je už několikátým rokem. Je vždy v listopadu. Stačí objednat nad 300 korun, myslím, a neplatíte poštovné. Určitě mrkněte na internet na jejich stránky, jestli tam není zrovna váš oblíbený obchod nebo ten ve kterém byste rádi pořídili dárky.

Doufám, že se vám malý tip bude hodit. Dejte mi vědět jestli jste si z wishlistu něco vybrali pro sebe nebo své blízké. Budu se těšit zase příště.

 

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

