Letní snídaně

Snídaně mám asi nejraději ze všech jídel dne. Samozřejmě, že mám na mysli takovou, kdy mám čas se v klidu najíst, ne do sebe jídlo naházet těsně před tím, než vystřelím do práce. Takhle snídám obvykle. Proto o víkendu, nebo když mám volno se ji snažím užít.
A snídaně v létě, venku s čerstvým ovocem. Může být něco lepšího?

IMAG1138

Když se v lednici líně povalovaly borůvky, řekla jsem si, že je na čase udělat lívance. Takže jsem si našla recept na rychlé, nekynuté. Protože, když jsem hladová, jsem extra protivá. Umíchala těsto, oprášila lívanečník a těšila se na snídani.

IMAG1134

Musím říct, že se mi opravdu povedly a pochutnala jsem si. A ať to nezní jako samochvála, tak snídaně chutnala i dalším lidem.

IMAG1135

Oproti kaši s chia semínky, co jím normálně je to velký rozdíl. Ne že by mi kaše nechutnala, ale lívance tu mají navrch. Fotku kaše jsem vám sem nedala úmyslně, protože po ránu se po bytě movám jak vítr v bedně a na focení jsem moc rozespalá. Nehledě na to, že kaše vypadá, že ji už někdo jedl.

 

Kdo dělá lívance příště se mnou?

P.S. Skoro by se hodilo omluvit se za fotky, ale všichni víme, že když to vychladne, tak to není ono. Fotila jsem rychle než to zchládlo nebo mi to někdo sní. 🙂

Předchozí příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

