Narozeninová girlanda

Narozeninová oslava u většiny z nás asociuje rodinu a přátele spolu, dobré jídlo, dárky (těma jsem nechtěla hned začínat), veselé barvy na balicím papíře nebo mašlích, zábavu.

Vždycky se mi líbily i narozeninové nápisy. Ale Happy Birthday je tak ohrané, že pro mě ztratilo jiskru a upřímnost. Navíc u nás ne všichni umí anglicky.
Zato girlanda s nápisem Krásné narozeniny, to je jiná! To mi zní a vypadá mnohem upříměji. A vyrobit ji může každý. U nás doma při výrobě chodil milý kolem a chválil si, jak jsem hodná, že ani nedutám a že bych mohla vystřihovat pořád. Za což jsem ho častovala ošklivými pohledy a pakovala ho z místnosti, kde jsem se nacházela.

???????????????????????????????

Výroba sama není nijak těžká. Až si říkám, že se skoro nehodí dát to do kolonky DIY.

Všechno co k ní potřebujete, jsou:
barevné tvrdé papíry
nůžky
obyčejná tužka
pravítko
guma
provázek
děrovačka (není nutná)

DSC06736

Než se pustíte do vystřihování, rozmyslete si, jak velká písmena chcete, podle toho si odměřte pravítkem velikost. Pokud budete mít písmena na A4 a tvrdé papíry máte A4, máte o starost míň.

Tužkou si předkreslete písmena. Nebo si vyberte oblíbený font písma, velikost, vytiskněte na papír a vystříhejte. Mě se nechtělo s nápisem stříhat nadvakrát, takže jsem si vystačila s tužkou a vlastním předkreslováním, následným vystřihováním. Klika je, že některá písmena se opakovala, takže to byla pohoda.

DSC06741

Do vystříhaných písmen pak děrovačkou udělejte díry a provlečte jimi provázek. Tady jsem se trochu bála, aby písmena nesjela k sobě a z nápisu tak nebyla jedna hatmatilka, ale nestalo se tak! Navíc, když jsem se podělila o svou obavu, tak se mi dostalo dlouhé a nepříliš zábavné přednášce z fyziky o gravitaci atd. (atd chápejte, jako přestala jsem poslouchat) od milého. Ahoj milý.

Nebo se na děrování vykašlete, vezměte kolíčky na prádlo a připevněte je kolíčky. A máte to na beton, že vám písmenka nesjedou. Jen se ujistěte, že máte dostatečně dlouhý provázek na přivázání.

Hotovo.

Teď už stačí narozeninovou girlandu jen pověsit a oslava může začít.

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

