Střípky z posledních týdnů

Zdravím vás po delší době. Důvodem proč tomu, tak je ten, že jsem v jednom kole, i na kole. Ano, na kole. Já. A tak, když je chvilka volna, tak se ho si užít a na psaní už moc nezbývá. Dnešní článek budou střípky z toho, co se událo.

V článku o letních nezbytnostech  jsem psala i o sukních a šatech. Poctivě jsem hledala v obchodech a těšila jaké krásné šaty a sukně si pořídím. No…hledala jsem v obchodech s oblečením, ale došla jsem k závěru, že mě nejspíš minula informace, že krásné šaty se prodávají od letošního roku v železářství. Jinak si to nedovedu vysvětlit. Pokud máte informace, kde se dají sehnat krásné šaty, ve kterých potkávám tolik slečen, neškudlete si tuhle informaci pro sebe. Podělte se o ni se mnou.
Prošla jsem totiž opravdu hodně obchodů a na konci této mise došla k závěru, že ty pěkné šaty slečnám prostě asi ušijí skřítci. Jinak to fakt není možné!

Ano v obchodech jsou šaty. A jsou to šaty, za které by Vám stará Škopková utrhla ruce. Nemyslím teď, že by byly tak velké, ale ony vypadají jako zástěry.

A tak jako každé léto čelím dotazům typu: „ Proč nenosíš sukně?“ nebo „ Ty asi nemáš moc ráda šaty, že?“ Následuje mé trpělivé vysvětlování, že šaty i sukně se mi líbí a ráda bych je nosila. Problém ale je v tom, že nemůžu na žádné pěkné v obchodech narazit. Nutno říct, že síla mého vysvětlování se stupňuje a konec je obvykle slyšitelný už pouze netopýrům, protože ve frekvenci ve které mluvím, lidské ucho nezachytí.

Další pro mě nepochopitelnou věcí jsou nesmyslně hluboké výstřihy po bocích nebo naopak jakési kapsy na vzduch v oblasti pod paží. Rozumím výstřihům po bocích, ale proč proboha u šatů sahají až k pupíku? A když už šaty krásně sedí, proč mají na bocích lán látky navíc (viz obrázek)?

 

Na fotce nejsem já. Šaty s kapsama pod pažemi nechávám v obchodech.

Takhle to dopadá, když se šaty s výstřihy na bocích obléknout špatně.

Postupně ochutnávám nové dobroty ve spíži a musím říct, cereální tyčinku s řepou si nekupujte. Fakt není dobrá.

Nutno dodat, že ještě tentýž den, co jsem ochutnala řepovou dobrotu, jsem narazila v obchodě na další takovou tyčinku, tentokrát s mrkví a celerem. Moje zvrácené já ji muselo ochutnat. Chtěla jsem zjistit, jestli je stejně hnusná jako ta řepová. A představte si, že není. Je dobrá. Je moc dobrá!

Jako poslední jsem zkusila s podmáslím a ta byla taková obyčejná.

A právě jsem zjistila, že je i zelno-hrášková. Taky se vám naježili chlupy hrůzou? Tuhle musím mít. Schválně, jestli to bude taková hrůza, jak to zní. 🙂

 

Další odstavec je ryze chlubící. Překonala jsem svou nechuť sednout na kolo. A výsledek byl moc fajn. Dojela jsem na rozhlednu, dobrou zmrzku. Urazila pro mě nepředstavitelnou vzdálenost a ani moc neremcala. Čímž byli překvapení hlavně ostatní šlapači.

Naše jízdí trio. I am Batman.

 

Za poslední týden, kdy prší pravidelně, když jdu z práce, jsem došla k fantastickému objevu. Třikrát hurá. Že nejlepší boty do takového slejváku jsou gumové žabky. Voda proteče, a když se zaneřádí, tak je opláchnu. Budu aplikovat nadále.

 A nebudu zapomínat deštník.

A protože je už srpen. Nevím jak pro vás, ale pro mě to znamená půlka léta pryč. Přemýšlím, co chci ještě stihnout.

Uvědomila jsem si, že jsem letos ještě nebyla sednout nikde na zahrádce. V tomto případě mám na mysli jednu konkrétní, kde točí grepového Chippera z Náchodského pivovaru.

Ano, letos už jsem se účastnila grilování, ale rozhodně chci ještě stihnout další. Víc. Mnohem víc.

Stejně tomu je s opíkáním špekáčků. To mě nikdy neomrzí.

Snídat venku v pergole nebo na schodech. Odědvat v pergole. Večeřet v pergole. A popíjet víno, když se slunce chystá ke spánku.

Rozhodně se chystám spořádat ještě spoustu vodních melounů.

Zajít si na skvělou zmrzlinu.

Jezdit na výlety.Cesta do práce a z práce není výlet.

Vidět nová místa.

Pustit se do knížek, které mám na léto vyhlídnuté. K Analfabetce přibyl ještě Muž jménem Ove. Osobně si myslím, že bude ještě lepší než Analfabetka, ze které mám trochu strach, aby mě po Stoletém staříkovi nezklamala.

Zkrátka užít si léto co nejvíc a to s rodinou, přáteli, těmi, které miluji.

 

Jak trávíte léto vy? A teď žerty stranou, dámy, kde kupujete tak krásné šaty na léto?

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

