Nové dobroty do spíže

Takhle to dopadá, když se podívat do zdravé výživy ve skoro-rodném městě. A nutno přiznat, že jsem se ještě držela, spoustu lákadel a dobrot tam nechala na příště.

titul

Pojďte se mnou mrknout, u čeho byla má vůle slabá a mlsný jazyk měl navrch.

Zrnková káva Lobodis

Ta letěla do košíku jako první. Krásně voní, je pražená na espresso, je bio a je fair trade. Jako milec kávy, který žije se závislákem na kávě, jsem ji tam nemohla nechat. A jsem zvědavá, jaká bude, protože směs káv z různých zemí jsem ještě nepila.

IMAG1099

IMAG1100

Agávový a datlový sirup

Tyhle sirupy jsem viděla už v Globusu. Tam jsem odolala. Teď už odolat nešlo. Tyhle krasavci se budou sladit kaše, buchty a všechno další co bude potřeba přisladit. Jako první budu testovat ten tmavší, datlový sirup. Jsem na něj tak zvědavá, že se snad těším na pondělní ráno. To snad ne.

IMAG1101

IMAG1102

IMAG1103

Brusinkoví sušenky

Kdyby se mi nechtělo píct ty buchty. Původně jsem si šla pro sušenky se skořicí, protože chutnají jako esíčka. A kdo nemá rád esíčka, že? Leč nebyly, takže jsem si vzala tyhle. O důvod víc, proč zase jít do zdravé výživy a nakoupit si dobroty.
Sušenky jsou bez lepku, mléka, vajec a složení se mi podařilo vyfotit pěkně blbě, teda. Omlouvám se, fotila jsem to na mobil.

IMAG1104

IMAG1105

Müsli tyčky Swissi

Jo, jasně, vím, že se dají koupit i v obchodech. Ale já na ně narazila tady a tak jsem si je hned vzala. Tyhle tyčinky nejsou přeslazené jako ostatní a celkem mě i zasytí, což se o zbytku toho, co můžete najít v regálech obchodů, říct nedá.

IMAG1106

IMAG1107

Bombus tyčinky

Další raw food tyčinky, které ochutnám. Kdo nezná raw food určitě koukněte na internet. Nerada bych tady šířila nějaké polopravdy, ale ve zkratce je raw food jídlo, které bylo tepelně upraveno jen do určité (celkem nízké) teploty nebo je zkrátka syrové. Pokrmy jsou vegetariánské (dost možná spíš veganské) a nejsou to jen sušenky. Jedla jsem raw burder s cuketovými hranolky.
Sušenky, které jsem zatím jedla byly super. Zasitily mě a chuťově byly moc dobré. Na rozdíl od toho burgeru a hranolek (fakt se omlouvám, ale burger má být s masem a horký).
Tyhle krasavice jsou navíc české, takže jsem tuplem zvědavá, jaké budou. Vzala jsem všechny příchutě, které měly, meruňku s kešu, kávu s kešu a tropické ovoce s kešu. Kešu je u výrobců asi hodně populární.

IMAG1108

IMAG1110

Chia semínka

Ty chci vyzkoušet už dlouho. Semena jsou plná vlákniny, bílkovin a omega 3 mastných kyselin. Jsou prý skvělým zdrojem energie. Takže je zítra rovnou vrazím do té kaše na snídani. V jogurtu, smoothie jim to bude taky slušet.

IMAG1111IMAG1112

Gigantická ovesná tyčinka

Velká ovesná tyčinka prostě. Vzala jsem jí na plánovaný výlet, až nás přepadne hlad. Schválně jsem si vzala mandlovou, protože musím jíst víc oříšků. Jo, jo jasně, vím, že mandle je vlastně jádro pecky a ne ořech. Až doma jsem zjistila, že je v ní i meruňka. Zase.Tak trochu mám od dětštví problém s příchuťí meruňka, protže mě přijde, že je rvou snad úplně všude.

IMAG1113

IMAG1114

New Bar Červená řepa

Na popisku stojí cereální tyčinka se zeleninou a sladovou polevou. Tu jsem tam nemohla nechat. Ten popis zní tak zvláštně, že to nutně musím ochutnat. Když budete chtít, povím vám, jak mi to šmakovalo.

IMAG1115

IMAG1116

Tyčinku jsem dnes podrobila testování a je fakt hnusná. Už si ji nekoupím. Ale sežrat jsem ji musela.

Jablečné trubičky

Ty mi byly doporučeny, že jsou moc dobré. Tak uvidíme.

IMAG1117 - Kopie

IMAG1118 - Kopie

Havla

To byl malý dárek k nákupu od milého pana prodavače s legračními brýlemi. Tyčinka z tahini (rozemletého sezamu). Není polévaná tukovou polevou s příchutí čokolády nebo co se to na tyčinky lije, tak jsem zvědavá jaká bude. Před nedávnem jsem dojedla tahini klasické, co se dá roztírat, které bylo taky s kakaem, tak bych řekla, že to bude asi dost podobné.

IMAG1119

IMAG1120

Co jsem tam nechala?

Za zmíňku stojí určitě Baťkovy sirupy, které dělají taky Češi. Sirupy jsou z bylinek a mají širokou škálu využití.

IMAG1121

IMAG1122

A pokud někde narazíte na vína z vinařství Zatloukal určitě si jednu lahvinku kupte na košt. Myslím, že nebudete litovat. Víno, které jsem chutnala já bylo sladší a bílé (a název nevím, ale ne proto, že bych byla ovínka tolik, ale protože jsem ho dostala loni a zkrátka jsem to zapomněla). Pamatuju si ale, že bylo skvělé. A do zdravé výživy si skočím pro nějakou další lahev. Tady teda fotku nemám, to si musíte pamatovat.

Tak a to je vše. Těším se, až všechny dobroty pořádně ochutnám. Tu řepovou dobrotu asi hned zítra na svačinku, na tu jsem extra zvědavá. Zvrácené, co.

Nalákala jsem vás na dobroty ze zdravé výživy? Jedli jste něco z toho, co skončilo u mě v košíku?

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

1 komentář

  1. Střípky z posledních týdnů | Coffee with milk, please

Zanechat Odpověď

