Tyrkysovo-neonové nehty

Venku je počasí skoro jako u moře a já si vzpomněla, že mi v koupelně zahálejí laky, které jsou vyloženě na léto.

DSC06667

Byla by škoda je nechat jen tak lelkovat. Ikdyž zas taková škoda ne. O pár řádků dál vám povím proč.

DSC06669

Nehty jsem si jimi tedy přejela a za čerstva vyfotila. Obě barvy jsou nádherné. Jedna je ze stáje China Glaze – Turned to tuquoise, ta druhá je od Orly – Glovstick. Nutno přiznat, že to jsou mé jediné dražší laky na nehty. Musím říct, že takovouhle tyrkysovou jsem nikde neviděla. Je prostě přesně taková, jaká má tyrkysová být, okamžitě ve mně evokuje moře, pláž, sluníčko, dobrou náladu. Navíc je matná, neonově žlutá tak nějak polomatná. Škoda, že to foťák nedokáže zachytit tak, jak to je ve skutečnosti.

DSC06668

A oba laky mají jednu malou vadu na kráse. Téměř ihned se odlupují. Zkoušela jsem je fixovat kde čím, ale ti zmetci nedrží. Zkoušela jsem klasický nadlak, nadlak proti odlupování, nadlak, který má vrstvu pod sebou nějak ztvrdit, že nehty vydrží až do aleluja. Houby. Nic tyhle dva výlupky, nebo spíš odlupky neudrželo na místě. Maximum je cca 6 hodin práce u počítače v kanceláři, než se začnou odporoučet. A mě téct nervy. Za ty prachy dost málo muziky, zdá se mi.

Ale jsem nepoučitelná a zkusím to s nimi ještě jednou. Uvidíme, jestli překonají svůj rekord a vydrží alespoň celý den. A pak je odlakuju, protože se mi nebude chtít si dělat nehty nové.

Co říkáte na barvy? Jak fixujete laky vy, aby vám vydržely na nehteh několik dní? Jestli máte nějaký zaručenou radu, tak mi ji určitě napište, protože mě už napadjí snad jen hřebíky, aby tu barvu udržely.

Následující příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

