Moje DIY nákupní tašky – tote bags

Zdravím vás po delší době. Technika si v poslední době dělá, co chce a rozhodně to není to, že by se mnou toužila spolupracovat bez problémů. Díky tomu mám o trochu víc času, o trochu času zkusit DIY, o kterém jsem před nedávnem psala.

Koupila jsem pár barev na textil, tašky a pustila se do toho. Víc uvidíte na fotkách. A jak jsem zmínila hned n a začátku, zlobí mě technika, takže fotky jsou z telefonu (který už taky není nejnovější).
Přiznám se, že jsem ani nechystala žádné návody, jak tašku nabarvit, protože jsem sama nevěděla, jaký bude výsledek.

IMAG1053

začínáme

IMAG1058

IMAG1068

čerstvě nabarveno

IMAG1069

tady už je hotová kráska a její využití…třeba na pláž

IMAG1070

jasně, na nákup

IMAG1072

až půjdu vrátit knížky do knihovny, ponesu je stylově

Musím říct, že jsem sama sebe překvapila výsledkem. Barvičky se mi postupně rozrůstají a já budu zkoušet dál.

A co na tašky říkáte vy? Líbí se Vám? Nosili byste takovou? Dejte vědět.

Zatímse mějte skvěle a uvidíme se zase brzy, pokud si technika nepostaví hlavu.

 

//

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

1 komentář

  1. Krásné, líbí se mi všechny, nejvíce asi ta s ptáčkem. Těším se na další výtvory!

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

