Z víkendu

Zdravím v neděli večer. Jaký jste měli víkend? Tropický?
Vzhledem k tomu, že bylo tak krásně, byl hřích zůstat doma u počítače. Mám pro vás pár střípků z toho, co jsem o víkendu stihla.

Páteční večer byl ve znamení běžeckých bot. Nechci se chlubit, ale spolu s vodičem jsem zvládla vzdálenost, kterou jsem ještě nepokořila. A v cíli na nás čekal ježek. Ne pivo, ale opravdický ježek.

Sobotu jsme prochodili po městě, bylo krásně vidět po okolí, tak jsme koukali a kochali se. Krásné počasí si říkalo i o poflakování se. Což bylo splněno. V parku.

IMAG1032

četla jsem přes rameno

IMAG1033

Na fotce je vidět kousek maxi sukně, kterou jsem si pořídila. Začínám si myslet, že co napíšu na blog, to se ke mě tak nějak dostane. No ráda bych nastoupila do nové, lepší práce, o které pořád mluvím. Jen pro jistotu.

Kromě pivoněk, které mám doslova k každé místnosti. Mám ráda, jak vypadají, jak voní. A nechci, aby odkvetly. Krom nich mi parádu dělá i luční kvítí. Moc se mi líbí. Jen nemám dostatek váz, všechy obsadili pivoňky, tak je kvítí ve skleničce. Ale i tak je parádní.

IMAG1043

A neděle by nebyla nedělí bez koláče. Dnešní je s třešněmi, leč trouba si postavila hlavu, takže obrázek by nebyl reprezentativní. Snad příště.

Jaký jse měli víkend vy? Co jste podnikali? Co rádi děláte v takovém počasí?

 

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

