Letní nezbytnosti

Úplně původně, jsem měla v hlavě skvělý, fakticky skvělý nápad na titulek. Jen jsem si nebyla jistá, jak se to píše. Rychlá kontrola na googlu a zjištění, že bych to sice napsala správně, ale význam není úplně takový, jaký jsem chtěla. Ach jo.

Trochu podpásovka je i počasí. Píšu o létě a venku to zrovna letně nevypadá. Nevadí, článek je dost letní i bez počasí.

Jak jsem psala, venku už to vypadá na léto. Ne v tuhle chvíli, ale jindy jo. A léto je moje nejoblíbenější období. Svítí sluníčko, venku je teplo, je dlouho světlo. Je tolik zajímavých akcí venku, míst, které stojí za to vidět. Snad každý víkend jsou festivaly. A když nejsou festivaly, tak se dá jít jen tak ven, na procházku, k vodě, zaházet si s frisbee, uspořádat piknik nebo si prostě jen číst na dece. A pak jít na zmrzku.

100410206

Ještě než bude léto v plném proudu, chtěla bych doladit pár detailů a pořídit si nutné nezbytnosti. Jste zvědaví jaké? Tak koukněte.

Léto patří sukním a šatům. A já jich moc nemám. Skoro žádné. Zvykla jsem si tak moc na kalhoty a rifle, že ani v létě je nenosím. A když na to přijde, tak jsem pěkně zalezlá ve své ulitě a sedím si tam ve svých kraťasech. Je na čase to změnit. Letošní léto chci chodit v šatech. A nejen v nich. Rozhodně si chci pořídit maxi sukni. Bude skvělá do města, na zmiňovaný piknik nebo večer, když půjdu někam s kamarády.

100419934 - Kopie

K sukním, šatům, ale i kraťasům nebo kalhotům se budou hodit nějaké pěkné žabky, možná i sandálky. Jako třeba tyhle. Všimněte si těch v pravo nahoře. Mí favorité. S podobnými botami je to jako se sukněmi a šaty. Ale když budu mít šaty, tak si k nim prostě musím pořídit takové krásné botky.

100413487

Ne, tyhle žabky asi ne.

Léto láká k poznávání nových míst, takže

A aby se cestovalo dobře, je třeba dobrého batohu. Ano cestuji s batohem. A kufrem, když je toho víc. Pohodlné obutí. No v případě conversek , nevím, jak moc je vhodné mluvit o pohodlí. Jenou jsem je už měla a pekelně mi ničily nohy. Ale koketuju s myšlenkou dát jim ještě jednu šanci. Mapu, ať víme, aby jsme se neztratili. Píšu my, protože cestovat se bude ve více lidech. Je to tak lepší. 🙂 A přesně tu mačkací mapu mám. Těším se, až ji zmačkám v městě, kam pojedeme. A nesmí chybět termální voda ve speji. Ta je v pohotovosti celé léto, je všude se mnou.

 100426892

 

A co ještě patří stoprocentně k létu jsou náramky. Z každého výletu, cesty, nebo když jen procházím městem, jejda, si nějaký přivezu.

Nenosím jen jeden náramek.  Vetšinou je to….

 

100423352

A kdyby plán na cestování nevyšel, pořád se dá odpočívat u knížky. Loni v létě mě kvěle pobavil Stoletý stařík, který vylezl oknem a zmizel. Skvěle jsem se u ní bavila, na léto jako dělaná. Takže jsem zvědavá jaká bude Analfabetka, která uměla počítat od stejného autora.

 

Tak co, těšíte se na léto jako já? Padlo Vám něco do oka? Jaké máte plány na léto vy? Povězte mi je, ráda se nechám inspirovat.

 

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

1 komentář

  1. Střípky z posledních týdnů | Coffee with milk, please

Zanechat Odpověď

