Blížící se DIY

Zdravím vás všechny zase v neděli. Jak jsme slíbila posledně, tenhle článek nebude o jídle. Výjimečně.

Čas od času mě přepadne záchvat kreativity. Který ne vždy přinese výsledek, jaký jsem si představovala.
K tomuhle jsem se dostala náhodou. Znáte to, něco hledáte na internetu a skončíte u nčeho úplně jiného. Neznáte? Mě se to stává vždycky.
Už nějakou dobu se koukám po plátěné tašce. Mám několik ekologických tašek od envirosaxu, ale sháním se po menší, protože v těch velkých krabičky nedrží a já mám strach, že oběd budu mít v ní a ne na talíři. Po takové, do které si dám oběd a svačinku. Knížky, které chci vrátit do knihovny. Takovou, kterou vezmu s sebou do parku. Tašku, ve které si do parku donesu svačinku, čtení a můj oblíbený cider.

Jasně, plátěná taška se dá koupit v každém obchodě, který prodává věci, pro kreativně nadané. To není žádná novinka.
Jenže já bych ráda nějakou svou, která se mi bude líbit. Nedalo mi to a už jsem koukala na googlu.
Našla jsem je i s návody (a blogy, na které stojí za to se podívat) a některé jsou easy peasy. Alespoň tak vypadají. Ale to vypadá i použití domácí pekárny a všichni víme, jak mi to s ní jde.

Koukněte.

Ombré. Tu bych zvládla.

Geometrické. To bych mohla zvládnout.

Třpytivá.

 

Vyšší level. Kdo říká, že plátěná taška nemůže vypadat luxusně?

 

Poslední taška je ručně šitá. A to je pro mě španělská vesnice. Nejen proto, že autorka blogu píše ve španělštině. Naštěstí znám někoho, kdo umí šít. Mamíííí.

Přemýšlím kolik tašek potřebuju. Jednu k trenčkotu, jednu ke křiváku, jednu do parku… Ale chtěla bych zkusit vyrobit víc tašek. Takže nezbývá než přemýšlet komu tašku dám.

A co vy, máte svou plátěnou tašku? Našli jste nějakou, kterou si vyrobíte? Chcete vidět, jak budou vypadat moje výtvory?

 

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

1 komentář

  1. Úžasné tipy, díky za ně!!!

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

