Bezlepkový detox chleba ze zajíců

Na přání Moreny vám ukážu, jak se povedl bezlepkový detox chleba s ostropestřcem, který byl v dubnových zajících. Hned na začátku, chci uvést na pravou míru, že chleba jsem nepekla já, ale mistr pekař. Nechtěla jsem mít do sbírky další výtvor, který je dlouho trvanlivý a to především díky tomu, že se nedá ukousnout, natož strávit.

???????????????????????????????

Tak tedy, po otevření sáčku jsem čekala, že uvidím nějaký květ bodláku, který by neurčitě špatně jedl. Ale já bych měla radost, že tam je. Jak jsem řekla, nebyl. Mouka vypadala normálně. Zkusila jsem k ní přivonět a taky jsem nic necítila. Teď když to píšu, si uvědomuju, že vlastně ani nevím, jak a jestli bodlák voní.

Pak už se do toho vložil mistr pekař a já jen přicmrndávala. Řídili jsme se přesně návodem pro domácí pekárny, jen olej jsme vynechali. Šupli ho do se mnou nespolupracujícího stroje a napjatě čekali, co z něj za 2 hodiny vyndáme.

DSC06629

Tadá.

DSC06635

Takhle vypadal náš chleba. Po zchládnutí ho mistr pekař zakrojil a ochutnal. Nemyslete si, že jsem se nechala zahanbit, taky jsem si vzala krajíc.
Chleba mi přišel podobný jako z klasické mouky, ale míň drobivý. Víc takový hutný a sytý. Když to řeknu úplně blbě, tak to nebyla taková ta pěna, co jí sníte půl kila a máte hlad. Tohle bylo jiné, lepší. Opravdu jsem si dala krajíc se šunkou a rajčaty na svačinu a byla příjemně najezená. Sem by se určitě hodila fotka toho chleba se šunkou, jenže někdo ho sežral dřív, než si vůbec vzpomněl na foťák. V chuti chleba bylo ještě něco. Možná si to nalhávám, ale že by takhle chutnal bodlák? Každopádně to nebylo nic, co by chuti vadilo nebo ji silně ovlivňovalo.

Zkrátka chleba to byl dobrý. S olejem by bylo možná ještě trochu vláčnější. Ale my, ehm, já moc ne, nedáváme olej do těsta na chleba ani normálně, aspoň myslím. Nebo ne?

Detoxikační účinky jsem na sobě nepocítila. Ostatně po pár krajících bych se opravdu divila, kdyby ano. Ale chutnal mi, a jestli na něj narazím někde, určitě si směs koupím.

A jestli Vás chleba taky zaujal a chcete vědět víc, koukněte sem a dozvíte se víc.

Nalákala jsem vás na tenhle chleba? Viděli jste ho někde v obchodě? Jestli jo, dejte mi vědět.

Následující příspěvek
Napsat komentář

1 komentář

  1. Slušný bochník 🙂 Taky bych ochutnala, i když s 5% obsahem mouky z ostropestřce pochybuju o velkem detox efektu, ráda zkouším nové věci.

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

