Za málo peněz hodně muziky

Long time no see hodilo by se napsat. Má indispozice na blogu má dobrý důvod. Alespoň pro mě. Trochu jsem cestovala, odpočívala a bavila se. A abyste nepřišli zkrátka, tak se s vámi o to podělím.
Začnu poslední akcí. V pátek jsem vyrazila na Majáles do Hradce Králové. A bylo to přesně, jak píšu v titulku, za málo peněz hodně muziky.

DSC06498

jak vidíte, nejela jsem sama

Kapely se střídaly tak, že jsme krásně stihli přejít k další stagi. I s mezizastávkou u občerstvovací stanice. Slyšela jsem kapely, které jsem si chtěla poslechnout na živo už dlouho. Těšila se na ty, které znám a byla jsem na jejich koncertech. A opět jsem byla nadšená z jejich vystoupení.
Zamilovala jsem se. A asi vážně. Do cideru. Ten od Kingswoodu chutná… chutná… nepopsatelně. Napsat že je moc dobrý, je o ničem. Chutná jinak než ostatní cidery co jsem pila. A chutná mi děsně moc. Však taky jejich stánek byl ze všech nejhezčí. A nevadilo mi, že musím chvilku čekat, než mi natočí do kelímku. Vypadalo to tam jako v sadu, jen jsem čekala, kdy se tam objeví okřídlení šimpanzi a tučňáci s ledem.

DSC06503
Ale ať to není jen o psaní, koukněte na pár fotek. Je jich opravdu jen prá, protože jsem zastánce toho, že člověk si má zážitky a skvělé okamžiky prožít a uchovat. Ne se na ně dívat přes hledáček foťáku a lovit co nejlepší fotku.

DSC06502

DSC06508

DSC06506

zastávka na občerstvení

 

 

DSC06546

MIG 21 nikdy nezklamou

DSC06540

 

DSC06592

Chinaski měli nachystané překvapení

 

Teď už majálesové kelímky odpočívají doma na lince. A my taky. Ne na lince.

A co vy, nebyli jste na Majálesu? Neviděli jsme se tam?
O cestování vám povím příště.

Předchozí příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

