Nové přírustky v šatníku

Tenhle článek nebude moc na čtení, jak můžete vidět z nadpisu. Bude spíš dívací. A lehce chlubící.

 

zzzhh

nové přírustky – omluvte prosím kvalitu fotek, porucha není na vašem přijímacím aparátu

Ráda bych vám ukázala, co jsem si pořídila. Některé věci, přesně jedna, je i z mého seznamu, o kterém jsem psala tady. Protože ty další jsem na seznam zapoměla dát. Hlavně, že o nich mluvím celou dobu. Všechno jsem nastřádala za nějakou dobu. Nebyl to náhlý záchvat nákupní horečky. Věci jsem pořizovala postupně. Většinou.

A díky špatné konstelaci hvězd, chápejte, něco jsem provedla s foťákem a nevím co, jsou fotky k dnešnímu článku v horší kvalitě, než je obvyklé.

Celou prekéní situaci jsem chtěla vyřešit tím, že mrknu na eshop a obrázek dodám v krásné kvalitě. Chyba lávky. Na netu se mi většinu nepodařilo najít a to navzdory tomu, že se jedná o věci, které jsou z letošní jarní kolekce.

Ale dost fňukání. Pojďte se teď se mnou mrknout na tu parádu.

 

0518047704_6_1_1

tady je jediná výjimka, Zara nezklamala a na eshopu ho má zdroj

Trenčkot!!!! Mohli bychom se, prosím, teď na chvíli zastavit, abych mohla říct:„Konečně!“
Tenhle je od Zary a je přesně takový jaký jsem si přála! Spona na pásku by mohla být stejná jako knoflíky, ale vlastně mi to nijak nevadí a neuráží. Skoro se i těším na deštivé počasí, protože tenhle krasavec je jako dělaný do deštivého počasí. A já nemám ani trochu ráda, když venku prší. Hlavně díky vykvedlaným dlaždicím na chodníku, které vám ohodí celou nohu vodou.Zajímalo by mě, jestli máte taky takové chodníky.

 

???????????????????????????????

křivák Clockhouse a oversized svetřík H&M (ve slevě)

DSC06431

bunda Only

Bunda na fotce vypadá naprosto příšerně, a přitom ve skutečnosti je tak hezká. Takhle vyfotit věci dovedu opravdu jen já.  Jak sem fotky vkládám, přemýšlím, jestli to všechno bude lepší přefotit. Podaří se mi přemluvit foťák ke spolupráci? Možná bude snažší vám věci ukázat na sobě, abychom je mohli náležitě ocenit. Pokud o to budete stát. A možná to provedu i proti vaší vůli.

???????????????????????????????

série příšerných fotek pokračuje boty Mark and Spencer

 

Nákup měsíce. Silikonové hodinky Geneva se zlatými detaily. Koupeno na ebay za 48 korun, poštovné zdarma. Pravděpodobně to je fake nějakých značkových hodinek. Přiznám se, že jsem po tom nijak nepátrala. Prostě se mi líbily.
Překvapením pro mě bylo, že hodinky doopravdy jdou a ukazují čas. Zvádly i přetočení na letní čas. Jen přemýšlím, jak to udělám, až dojde baterka. Asi koupím nové. Řekla bych, že takle nějak se cítí multimilionáři.

Na první fotce můžete ještě vidět šaty z New Yorkeru, které budu měnit, neb jsou děravé.

A taky neonově růžovou čepici. Možná ta zapříčinila, že fotky jsou takové, jaké jsou, foťák se díky té křiklavosti nemohl soustředit. Je totiž opravdu ryzí neonová. A je skvělá! Baví mě ji nosit ke křivákovi. Baví mě sledovat, jak se rozespalí spolucestující mračí, protože čepice drze září na všechny strany.

Jestli s váma jezdí někdo takový MHDčkem, je dost možné, že jsem to já.

A to je vše. Doufám, že se Vám článek líbil. Pěknou neděli.

 

 

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

komentáře 2

  1. Míša

     /  Květen 7, 2014

    Jak vidím, tak oběma se nám líbí béžový trenčkot a s dvěma knoflíky vedle sebe. Já jsem totiž zase ulovila tenhle Vero Moda – http://modniinspirace.cz/damske-obleceni/damsky-bezovy-kabat-vero-moda

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

