Pít či nepít

Zdravím, opět se vám hlásím. A rovnou s dalším poučným článkem. Když jsem blog zakládala, řekla jsem si, že to nebude osobní. Proto se vám dnes chci svěřit se svým problémem s pitím. Eee,…tohle zní úplně jinak, než jak by mělo. Takže proto se chci svěřit se svým trablem s dodržováním pitného režimu. Tak to už je lepší.  Jop, absolutně neosobní. 

Nechci opakovat stokrát vyřčené, takže jen ve zkratce. To, že je voda důležitá pro náš organismus ví každý. Tělo ji potřebuje jako sůl. Klišé jako prase. J  Díky vodě máme hebkou a pěknou pleť, játra si libují a hlava taky, protože nás nebolí. Voda je důležitá pro krevní oběh a každý orgán. Tělo spotřebuje hromadu vody na strávení všech dobrot, které za den sníme.  A když člověk sportuje měl by zvýšit příjem tekutin, aby tělo bylo hydratované. Zkrátka pít vodu se musí!

Jenže, co když to tak nějak nezvládám/te? Co když vás každý den bolí hlava, tak jako mě, protože nejste schopni v práci vypít víc než dva hrnečky vody?

Tatadadá! Mám pro vás pár tipů jak to zlepšit. Ať už máte práci, že jste v jednom kole a než se nadějete, uběhne další hodina a půl. Nebo pilně studujete a píšete poznámky tak, že se vám kouří od tužky, a nemáte volnou ruku na to si loknout vody. Nebo se zkrátka nemůžete přinutit dostat do sebe trochu vody. Sama jsem je vyzkoušela a na mě zabraly.

Pořiďte si pěknou skleničku, hrneček nebo lahev na pití, ze které se vám bude dobře pít
Něco co nebudete chtít dát z ruky a odtrhnout od pusy.Výběr je široký, každý si určitě najde to své.
Koukněte pro inspiraci.

Ochuťte si vodu
Nechutná vám obyč kohoutkova nebo neslazená minerálka. Tak si vylepšete. Čím? Citronem, pomerančem, grepem, limetkou. Zkusila jsem i zázvor. Voda byla dobrá a trochu štípala na jazyku. Dejte si skleničku s okurkou. Pro odvážné s nakládanou, pro nás konzervativce salátovou. Pro mě to byla chuť zajímavá, ale moc mi neučarovala. Zkuste mátu nebo meduňku. Pro mě osobně byla úplně nejlepší kombinace ta s granátovým jablkem. Předtím jsem trochu rozmačkala zrníčka a byla to špica! Jsem si dost jistá, že voda může být dobrá i s kouskem jablka, hrušky, malin. Tohle by pro mě bylo ale plýtvání malin. Zkrátka fantazii a chuti se meze nekladou a ochutit se dá čímkoliv.

fruit-infused-water1-1024x512

neříkejte, že nevypadají lahodně
zdroj

Pijte brčkem
Zdá se Vám to jako hloupost? Ne není! Do hrnečku jsem si dala brčko a vypila daleko víc vody než normálně. Osobně si to vysvětluju tak, že ani moc nekoukám, kolik vody ubylo nebo že musím vypít ještě tolik a tolik. Prostě si sosám brčkem a hrneček/sklenička je rázem prázdná.  A jestli se stydíte, že by se vám spolužáci kolegvé smáli, že pijete s brčkem. Tak mám další skvělou zprávu. Nikdo se nesmál, všichni je chtěli taky. Takže jich kupte radši víc.

Naplánujte si pití
Fígl s brčkem nezabral? Máte toho tolik, že fakt zapomenete na to, že máte žízeň. A všichni vědí, že když máte žízeň, tak už je pozdě a tělo hlásí, že je dehydratováno. A vzpomenete si, až když máte apartní bolehlav? Jednoduché řešení. Vezměte velkou lahev od minerálky, lihovku a jednoduše si vyznačte hodiny a… A pak už jen stačí občas mrknout na čas a napít se, popř. dopít co jste nestihli. Jednoduchý. U mě se to trochu zvrhlo. Má lahev vypadá, jako přecpané akvárko.  No a co, nechtěla jsem mít jen hodiny. A rybičky jsem nikdy neměla. 🙂

Nevěříte, že to funguje? Pche! Zkuste to! Nanejvýš se může stát, že Vás už nebude bolet hlava, nebudete tolik unavení a slabí, pleť bude zářit a budete se cítit prostě skvěle.

Máte svoje triky, jak dodržovat pitný režim? Určitě je napište do komentářů, jsem zvědavá.
Čin čin u dalšího článku.

 

Předchozí příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

