Po čem házím očkem

Původně jsem chtěla psát o něčem úplně jiném, ale protože poslední dobou bylo čtecích článků dost. A protože mám takové tušení, že další bude opět čtecí. A dlouhý. Už si chystejte svačiny! Je tu něco na koukání. Respektive je tu to, po čem koukám já a ráda bych od koukání přešla ke koupi a používání. Snad se mi to podaří letos na jaře. Ano, oficiálně je stále zima, ale venku to tak nevypadá. Snad se mi to letos na jaře povede pořídit.


Vezmeme to pěkně po směru hodinových ručiček. No, když na to tak koukám, tak to asi nebude potřeba. Každý určitě pozná rozdíl mezi štětcem a botou, takže…

Schránka01

Oblečení na cvičení – Nějaké pěkné, slušivé, abych se těšila na to, jak si dám do těla a nemyslela na to, jak mě bude všechno bolet. A nehledět jak slečna nahoře vlevo na každý nový cvik. Jak husa do flašky, jak je mým dobrým zvykem. Pěkné jsem viděla v H&M a na netu v katalogu Victoria´s Secret (nutně potřebuju na andílkovský Xhit trénink)

Kosmetické štětce – Ale ne ledajaké. Tohle jsou štětce real techniques a jsou cetovní. Úúúú. Oranžový je na bronzer a růžový na tvářenku a pudr. Před Vánoci jsem takové sháněla, ale aby byly hebké a ne jak kartáč. Nesehnala jsem. A hle po svátcích jsem zjistila, že real techniques přišel s těmito fešáky. Určitě si je pořídím, protože doma mám už pár fešáku tohoto jména a jsou přesně takové, jak o nich básní všechny beauty i nebeauty blogerky. Veškerá Ách a Óch na tyto štětce jsou oprávněná. A k těm cestovním ještě plánuji petting brush. Ten mi ve sbírce chybí.

Knížky – Neb čtu málo. A chybí mi to. A spolucestujícím v prostředcích hromadné dopravy chybí, že se nahlas směju nad knížkou jako někdo, komu hráblo.

Šampuk NEW od Lushe – To je to červené kulaté. Tuhý šampón, na který jsem četla zatím jen chválu. Na ten si ale musím chvíli počkat. Jednak chci nejdřív vypotřebovat stávající šampóny a pak chci oddálit katastrofu pro svou peněženku, protože při nákupu v Lush se mi to vždycky nějak vymkne kontrole. Jejda.
Boty na běhání –  Takové, ve kterých se mi dobře poběží. Nožky budou jako v obláčcích a budou chít běžet dál a ještě dál a ještě kousek dál. Pěkné barevné botky, prosím. Ale ne růžové! Jak mi běhání chybí, už se těším až zase vyběhnu. A po 5 metrech se budu přesvědčovat, že to bylo už aspoň 15 kilometrů a pro dnešek stačilo a můžu jít domů.

Triko – Ne ledajaké. Tohle konkrétní. Lehce oversized. Viděla jsem na etsy.com a ihned se zamilovala. A vím přesně, kam si ho vezmu!

Trench coat – Přesně takový jako je na obrázku. Dvouřadý, světle béžový. Jen to asi nebude Burberry. Sháním ho už 4 roky. Bude letošní jaro to, ve kterém se mi ho podaří ukořistit?

A pod otazníkem se skrývá pěkná kabelka, černá se zlatými, popř. růžově-zlatými doplňky. Kdo by to byl hádal, že zrovna tahle kombinace, že? Peněženka, se dvěma přihrádkami na bankovky a bez zipu. Jsem nenáročná, viďte. Boty, krásné stylové. Popis zcela konkrétní, že? Telefon. Stále váhám mezi dvěma favority. Čtečka knih. Aby nikdo neviděl co čtu za tak vtipnou knihu, že to musí poslouchat celý autobus. A určitě by se našly i další věci, které bych mohla pod otazník zařadit, jen si teď nevzpomínám.

Tak a to je vše. Taky si krátíte nezimní zimu plány, co si pořídit na jaro? A co to je? Pochlubte se, třeba pak zrovna zjistím, že nutně potřebuju něco dalšího.

A k dalšímu článku už si chystejte svačinky. Bude to asi na dýl. Zase.

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

1 komentář

  1. Nové přírustky v šatníku | Coffee with milk, please

Zanechat Odpověď

