Lush péče o pleť

Určitě si pamatujete na velkou krabici od Lushe, která mi přišla. Ono se docela těžko zapomíná na 7 kilo kosmetiky. Obzvlášť pošťák si ji bude asi dlouho pamatovat. Ti z vás, kteří zapomněli, nebo jim článek utekl, se můžou podívat sem. A vy co si pamatujete, určitě taky víte, že k tomu všemu byly přibaleny i testery, kterým se chci podívat na zoubek dneska.

Celkem jich bylo 6 a jsou věnovány péči o pleť. Některé jsou mi důvěrně známé a prověřené. Na ty ostatní jsem zvědavá.

Lush testery

Lush testery

Takže co ukrývají malé kalíšky?

Mask of Magnamity

Tahle maska patří mezi mé stálice. Mám už několikáté balení. Obsahuje čínský jíl, namleté fazole a hlavně mátu, kterou ucítíte pokaždé, když masku budete chtít použít. Pleť zbaví mastnoty, zklidní zarudlá místa (pupínky) a při jejím smývání funguje jako peeling. Znáte to, když si vezmete žvýkačku a nadechnete se? Takový ten pocit, že vdechujete absolutně čistý vzduch? Tak přesně takový mám pocit, když použiju Mask of Magnamity. Pleť je čistá a každým pórem dýchá a dýchá mátově čistý vzduch! 🙂

Aqua Marina

Slibuje vyčištění pleti. Po jejím použití má být pleť hladší, pevnější a hebčí. A to díky kalamínu a aloe vera. Celé je to navíc zabalené v mořské řase. A taky je to díky ní cítit. Ne moc, ale trochu jo 🙂 Používá se tak, že kousek rozmícháte v dlani, vmasírujete do obličeje a pak opláchnete. S Aqou zkušenosti nemám, zatím používám jiné čistidlo od Lushe a to Angels on Bare Skin, ale jestli je to tak jak píšou, tak je okamžitě vyměním.

Coalface

 

Vypadá trochu jako kousek uhlí. Ale čerti už chodili!!? Chvíli jsem hledala, abych se dověděla něco víc. Pleťové mýdlo s obsahem uhlíku slibuje, že se vypořádá s přebytečným mazem a má fungovat jako peeling. Mýdlo se používá klasiky, jako mýdlo. Kdo nezná? No fuj! Takový nikdo není. Trochu mě děsí barva, že se dostane to těch poctivě vydrhnutých pórů a nakonec bude mít člověk víc černých teček, než měl.

Vanishing Cream 

 

Od tohohle fešáka si osobně dost slibuju. Je určený pro problematickou pleť. Je určený nejen pro ni, ale i pro tu co se ráda mastí. Obsahuje bambucké máslo, oleje ze lnu, hroznových zrnek a jiných dobrot. Umí prý zklidnit pokožku a díky svému složení ji nijak nezatížit. No uvidíme, co tenhle švihák lázeňský dokáže.

Tea Tree Tonikum 

To jsem si objednala i v plném balení a vesele testuju. Je to tonikum s obsahem tea tree. Jsem chytrá jako delfín, že? Asi nemusím moc psát, že tea tree zklidňuje podrážděnou pokožku nejen tu s pupínky, ale funguje i na bodnutí hmyzu (vyzkoušeno) a prý i na drobná poranění kůže (nevyzkoušeno). Skvělý je rozprašovač. Díky němu tak dopřávám pleti příjemná osvěžení. Tonikum voní jinak, než jsem si myslela, víc než po tea tree mi voní po lékárně. 🙂 Nelekejte se, není to dlouhotrvající. Chvilku po použití váš nos nic neucítí.

Dark Angels Cleanser 

 

Když jsem otevřela poslední kelímek a zběžně se podívala, myslela jsem si, že je prádný. Podívala jsem se podruhé a zjistila, že není! Je v něm čistidlo na pleť. Černé??!  Takže znova panika a znova na stránky Lushe. Začla jsem se těšit, po tom, co jsem zjistila, že se jedná o peeling, který vás zbaví mastnoty, vezme s sebou všechny odumřelé buňky, pleť hloubkově vyčistí, zjemní a ještě krásně voní. A to všechno díky avokádu, marockému bahnu a vonným silicím z růžového a santalového dřeva. A jestli jsem si dělala starosti u mýdla, tak tady může propuknout panika pátého stupně. Na Lushi je poznámka, že se máte pořádně umít po jeho použití (to je jasné) a umyvadlo taky.  Řekla bych, že tohle bude barvit fest. Asi koupím pár tmavých ručníků. Nepanikařím. Jen pro jistotu. 🙂

Co říct závěrem? To co nepoužívám, poctivě otestuji a očekávám skvělé výsledky. Tak skvělé, že jdu oprášit občanku, aby mě vůbec pustili do báru jak bude má pleť mladá, zářivá a kypící zdravím. 

 Máte zkušenosti s některými z uvedených výrobků? Zaujal vás některý z výrobků?

Následující příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

