NO chocolate challenge aneb 30 dní bez čokolády

Přesně tak, čtete správně. Že neznáte tuhle výzvu? To asi nikdo. Ale je jí třeba.

Proč? Protože mám ráda čokoládu. A to hodně. A byly Vánoce, období, kdy se to čokoládou jen hemží. Polomáčené arabesky, kolekce na stromečku, zbytek kolekce v misce na stole, čokoládky, které si člověk dovezl z cest. Zkrátka čokoláda, kam se podíváte.
Dovedete si určitě představit jak to vypadalo. Hele kolecke. Jé, tenhle bonbón jsem ještě neochutnala, jaký asi je? Jaký asi, když je na obalu nakreslená čokoláda??! Tenhle kousek kolekce mi nechutnal, jaká je asi příchuť tady?  Výsledkem byl začínající seriózní čokoládový problém.

K tomu ještě jedno postesknutí před kamarádkou, že je fajn, že má pleť se cítí jako na jaře. Stále pučí. Ale mě, že už to nebaví. A její odpověď: „No jo, čokoláda je svinstvo.“

A bylo rozhodnuto. Čokoláda musí z domu. Řekla a snědla své zásoby, za které by se nestyděl ani Willy Wonka.

Tak začal ničím nepodložený experiment. Samozřejmě je mi jasné, že tahle lahůdka dost možná nemůže za problémy s pletí. Ale jíst každý den tabulku čokolády asi taky není úplně košer.
Musím se pochválit, začla jsem s tím 17. ledna a zatím se držím. Výkyvy nálady jsou zcela v normě. A já jsem emočně velmi flexibilní.

Ačkoliv prodejci a výrobci čokolády potom, co se dozvěděli tuhle novinku, sledují se strachem v očích, jak jim klesají tržby, akcie a oni začínají propadat panice.

Zajímá vás, co si od toho slibuju? Nemám velká očekávání. Snad se mi zlepší pleť, a pokud ne, tak aspoň omezím příjem čokošky. A nebude ze mě Kevina.

Nese to i jistá negativa a to ta, že na nabídnutou pochoutku nemůže reagovat jinak, než:

Co na to říkáte? Máte taky tak rádi čokoládu? Zkusíte výzvu se mnou? Jste zvědaví, jak dopadne?

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

