S kým cvičím teď

Hlásím se vám opět v nepravidelném sportovním okénku. Posledně jsem brblala na cvičení s Jillian. Jenom jí to prosím neříkejte jí to nebo si mě najde a zacvičí se mnou!
A protože tenhle víkend má být mrazivý a většině z nás se beztak nebude chtít ven. Je to ideální čas si dát do těla pěkně v teple domova.

Dnes vám chci ukázat, s kým si krátím dlouhé chvíle, kdo mi dává zabrat, komu spílám, na koho dělám ksichty. A mít sílu v rukou, tak i nevhodná gesta.  Zdrojem mých bolavých svalů a propocených triček jsou holky z XHIT.

Tuhle partu tvoří Rebeca-Louise (blondýnka), Kelsey Lee (brunetka) a Cynthia Dallas (ta hodně svalnatá). A nenechte se zmást jejich sympatickým tvářemi, zničí vás. Všechny tři se od dětství věnovaly různým sportům. Náhoda tomu chtěla a svedla je dohromady do XHIT, kde točí jednotlivá videa. Troufám si tvrdit, že každý si najde to, které ho bude bavit, respektive cvičení na danou partii, kterou chce posílit. Pevnější ruce? Ploché bříško? Pevný zadeček? Věřím tomu, že kdybyste chtěli mít namakaný malíčky u nohou, to video u nich najdete. Navíc jestli máte doma činky, gymnastický míč na který se vám práší, tak ho můžete směle zapojit. A jestli nemáte, nevadí. Cvičit se dá i bez nich.

Já na ně narazila poměrně nedávno na youtube. Ale mají i své stránky. Koukněte.

Momentálně cvičím s Rebecou. Vyhovuje mi, že většina jejích cvičení trvá něco kolem deseti minut. Řekněte, kdo je tak vytížený, že si nenajde ani 10 minut na cvičení, co? Líbí se mi, že se nebere moc vážně a dovede si ze sebe udělat legraci. A v neposlední řadě po očku pokukuju po jejím oblečení. No, no. Nechte si ty pohoršené výrazy. Neříkejte mi, že jste si nikdy neřekli, že ta slečna, se kterou chodíte do stejného fitka, má pěkné kraťasy, tílko, barevné ponožky, láhev na pití,…

Spustila jsem první video, které se mi zamlouvalo, a začla po Rebece opakovat jednotlivé cviky. Po tom co jsem cvičila s Jillian jsem si říkala, že bude tohle zívačka. Chyba lávky! Ono to celé sice zabere něco kolem zmiňovaných 10 minut, ale máknete si. A to je dobře! Stejně jako Jillian Vás i Rebeca hecuje, ať makáte, nevzdáváte se, že za chvíli už bude konec a můžete si odpočinout. Kdyby vás napadla myšlenka, že to nezvládnete, tak ona ji směle zažene. Paráda!

A co cvičím?

Plank Vatiation Workou (Variace na prkno) – K čemu je dobré? Na posílení hlubokého svalového systému, který drží celé tělo.  Díky ochablému středu těla a věčnému se hrbění u počítače, učení a kdekoliv jinde vás můžou bolet záda. Díky tomu, že člověk nemá pevný střed těla se hrbí i při chůzi.A málokdo chce vypadat jako červoun z Mužů v černém. Abyste tomu předešli, je dobré posílit právě tyhle svaly.

Celé cvičení vypadá jednoduše až nudně. Osm variací cviků, kdy se opíráte rukama, po dobu 30 sekund. Nuda. Jo jo, ale když se Vám u druhého cviku třesou ruce tak, že mít tužku, tak děláte klikyháky jako nějaký seismograf, tak už to tak nudný není. Navíc začnete amíky podezírat, že jejich 30 vteřin znamená evropskou půlhodinu, minimálně! A řekněte, že ty třičtvrťáky nejsou prostě skvělý. No, říkala jsem vám to!

Intense Ab Workout (Intenzivní cvičení na břicho) – Tady je to jasné už podle názvu. Pět cviků po dobu 30 vteřin a následuje 10 sekund pauza. Pauzy miluju, ne kvůli tomu, že si dám voraz, ale jak je Rebeca vyplnila 🙂 A celé si to zopáknete ještě jednou.

Legs and Abs Circuit Workout (Cvičení na břicho a nohy) – Když se mi nechce cvičit jen břicho, dám si tuhle kombinaci. Tady je 10 cviků, které cvičíte po určitou dobu nebo jich musíte odcvičit daný počet. Žádné pauzy. Šup, šup,šup,šup,šup! Po tomhle budu mít nohy jak gazela! (Ne tak chlupaté, samozřejmě.) Jen počkejte až nazuju tenisky a vyběhnu ven!

Victoria´s Secret Angle Butt Workout (Victoria´s Secret cvičení na zadeček) – A ještě tohle. Od toho si slibuju fakt hodně! Je dost možné, že za týden mě osloví agenti, jestli se nechci přidat k andílkům, kteří se procházejí po mole a předvádí spodní prádlo. No jo, je to tak! To cvičení dělá kouzla. Všechny cviky provádíte po dobu 30 vteřin a opět to jsou 2 série.

Jestli Vás zaujalo zrovna tohle video, tak mám skvělou zprávu. Holky tu mají celou řadu cvičení a lá Victoria´s Secret. A jestli máte oblíbenou herečku, zpěvačku určitě se podívejte do videí XHITU. Je dost možné, že tam najdete cvičení k docílení právě takové postavy.

Já videa střídám. Líbí se mi, že je můžu libovolně kombinovat a každý den tak cvičit něco jiného. Nastavit si svůj vlastní plán.

Co na to říkáte? Které video zkusíte jako první? Nebo se pustíte do cvičení s Kelsey nebo Cynthiou? Anebo civčíte úplně jinak? A jak?

Předchozí příspěvek
Napsat komentář

komentáře 4

  1. Lucka

     /  Leden 25, 2014

    Super počteníčko 🙂 Díky za novou inspiraci :-)!

    Odpovědět
  2. Lucie

     /  Únor 3, 2014

    Za jak dlouho uvidim výsledky ? 🙂
    (cvičení na břicho a nohy)
    děkuji.

    Odpovědět
    • Přijde na to 🙂 cvičíte denně a kolik sérií? Mě se zdá, že na sobě výsledky pozoruju (nebo mám možná vlčí mlhu) :). Cvičím denně i plank, abych posílila střed těla. Taky záleží na jídelníčku a pitném režimu.

      Odpovědět

Zanechat Odpověď

