LUSH je tady!

LUSH je tady!

LUSH je tady!

Dočkala jsem se! Konečně dorazil balík z Lushe o kterém jsem Vám psala tady.

Jo, každý den jsem netrpělivě vyhlížela pana pošťáka, kdy se objeví s krabicí. A tadá! Tady je 🙂

Sotva za mnou klaply domovní dveře vhrla jsem se do rozbalování. Pečeť s označením:“Packed with care, so please handle with care.“ (pro neangličtináře – Baleno s péčí, proto prosím zacházejte s péčí) tak typické pro Lush jsem otevřela opatrně a už na mě vyskočil další nápis, který vidíte na první fotce. Po nadzvednutí víka se mi podařilo během několika minut zaneřádit celou místnost malými Eco-flo (Válečky, kterými je vystlána krabice, aby se produky nepoškodili. Jsou z bramborového škrobu a po zalití se rozpustí – vyzkoušela jsem a je to pravda. Dají se dát do kompostu a tam se rozloží – není to skvělé!!?). Nadšeně jsem vytahovala balistiky, mýdla, tuhé pěny a další věci z krabice. Chcete se na ně podívat?

DSC06128

Věřím, že většina z Vás Lush zná, takže představovat ji a její produky by bylo nošením dříví do lesa. Nechám jen názvy, pro pořádek. 🙂

A pro ty, kteří nejsou v Lush výrobcích tak úplně kovaní můžou využít následující slovníček:

Balistik – šumivá, voňavá (většinou) koule, prostě jí hodíte do vany a ona se začne rozpouštět, krásně vám obarví vodu, provoní koupelnu a přilehlé místnosti a zjmení pokožku

Krémová koupel (bath melt) – Bath melty jsou pro labužníky, neudělají takový „ohňostroj“ jako balistiky, rozpouštějí se většinou s vážností, nebudou vám vesele rejdit po celé vaně, ale díky olejům a máslu které obsahují budete mít pokožku hebkou jako nikdy, a nebudete chtít z vany, to zase díky té vůni

Mýdlo, sprchový gel – tohle známe, ne? 🙂

Tuhá pěna – pěnu do koupele zná taky každý, tahle je jen tuhá, při napouštění ji nadrolíte a zuřivě mácháte rukama ve vodě, dokud se vám neudělá dost pěny, právě tolik, aby jste si mohli udělat plnovous, postavit iglů a bunkry a ostatní, co budujete z pěny, navíc, když se dá dodělat…zuřivým mácháním ve vodě a taky mi přijde že vydrží dýl

Tělový kondicionér – kam se hrabou všechna tělová mléka, Nivea přišla se tělovým mlékem do sprchy, ale to se nemůže rovnat těm od Lushe, po sprše vmasírujete do pokožky, opláchnete a jen zíráte, opravdu jsem se nesetkala s tělovým mlékem, které by tak hydratovalo, vřele doporučuji King of Skin – protože je to opravdu král

Ještě než ukážu celý obsah krabice, dovolím si malou poznámku pod čarou. To všechno není jen pro mě. Objednávalo si nás víc. Není to výsledek křečka, který ztratil veškeré zábrany a soudnost (ikdyž k tomu neměl daleko).

???????????????????????????????

Během chvilky místnost zaplnila nádherná vůně. Bylo to jako v Lush obchůdku.

DSC06141

balistik Golden Wonder a krémová koupel Melting Snowman

???????????????????????????????

balistik Secret Santa a kolem balistiky Sněhuláci

balistiky nahoře Shoot for the Stars a Bombadino

balistiky nahoře Shoot for the Stars a Bombadino

balistiky Cinders (ty oranžové, mají prý praskat jako polínka v krbu, So white a MaBar (myslím)

balistiky Cinders (ty oranžové, mají prý praskat jako polínka v krbu, So white a MaBar (myslím)

pěna Pumpkin, Candy Cane, vlevo mýdlo Mr Punch, Mandlovník a King of skin tělový kondicionér

pěna Pumpkin, Candy Cane, vlevo mýdlo Mr Punch, Mandlovník a King of skin tělový kondicionér

pěna Kouzelná hůlka, Tučňák a tělové máslo Sandy Santa

pěna Kouzelná hůlka, Tučňák a tělové máslo Sandy Santa

kondicionér Veganese, sprchové gely Snow Fairy, It´s Raining Men,The Olive Branch, Tea Tree Water tonikum

kondicionér Veganese, sprchové gely Snow Fairy, It´s Raining Men,The Olive Branch, Tea Tree Water tonikum

vzorečky

vzorečky

No, vůbec to nevypadá jako u šíleného křečka.

Vzorečky byly naprostým překvapením, chtěla jsem vyzkoušet jednu čerstvou masku, ale tu bohužel nemohli zaslat. Namísto toho mi poslali 6 vzorečků péče o pleť s milým, ručně, opakuji ručně psaným vzkazem, měli tolik objednávek a ještě si dají tu práci a napíšou vzkaz!!?, s vysvětlením, proč to tak je.
Zatím jsem je nezkoušela, chci se o ně rozdělit, ale jsem na ně hrozně moc zvědavá.

A pokud vás napadlo, že firma, která se prezentuje tak ekologicky, má výrobky zabalené v igelitu. Jak ekologické to je? Tak se nenechte mýlit, to čiré je fólie z celulózy, takže ji můžete zahrabat do kompostu a rozloží se. Coooo!!? To je přeci skvělé! Možná to zní trochu přehnaně, ale já jsem opravdu nadšená z možností, jak se snadno a ekologicky zbavit těch několika obalů, které Lush požívá.

A na co se těším nejvíc? Můj nos vyhodnotil, že jemu se nejvíc zamlouvá právě na Bombardino, které voní jako smetanová náruč, která vás obejme a bude hýčkat, napořád. Secret Santa, ten mi voní květinově, ale tak nějak kouzelně, jako Santova dílna. Sněhulák, sladký sněhulák, ale ne tak, že by vás bolely zuby. Nevtíravě sladký. A Cinders, který voní skořicově, kořeněně. Úplně se vidím, jak si dopřávám koupel po dlouhé procházce venku, kde hustě sněží a mě obklopuje tahle hřejivá vůně. Vůně při které se vám okamžitě vybavý horký punč, huňatý svetr a ponožky, teplá deka a pohodlí vašeho gauče.

Těším se, až si rozebereme výrobky my všechny, které jsme si objednaly. A znova se na ně podívám a přivoním si. Bude to jako by balík přišel znova! 🙂

Bombardino, Secret Santa, Sněhulák a Cinders si mě získali na první přivonění

Bombardino, Secret Santa, Sněhulák a Cinders si mě získali na první přivonění

Znáte Lush? Máte své favority, kterými se hýčkáte? Nebo vás zaujalo něco z toho co přišlo v „balíčku“? Zajímala by vás jeho recenze? Dejte mi vědět. 🙂

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

1 komentář

  1. Lush péče o pleť | Coffee with milk, please

Zanechat Odpověď

