Co k malým černým

Dnes jsem se s vámi chtěla podělit o tom co na sebe na ples. Ukázat několik šatů (prozřetelně jsem zvolila klasiku – malé černé), střevíčků, kabelek a doplňků, krásně si to nakombinovat a voila článek je na světe (easy peasy). Tolik teorie.

O několik hodin později, kdy mi oči přecházely nad vší tou nádherou, kterou se mi podařilo najít, jsem propadla zoufalství. Jednak jsem došla k závěru, že se nedokážu rozhodnout. Surprise, surprise. Která kombinace se mi líbí nejvíc? Není klasika černá – zlatá nudná? A co stříbrná? Nebo se nebát a zkusit víc barev? Není neon už příliš? A seženu vlastně tak krásné psaníčko? Vejde se mi všechno co potřebuji do takového psaníčka? Ano psaníčko bylo přímo božské, ale to nic nemění na věci, že jsem praktické děvče.  O 10 sekund později. Kašlu na to, jestli se to tam vleze!

Zkrátka nikdy bych neřekla, že s LBD (lillte black dress, neboli po našem, malé černé) to bude taková fuška. Ale abyste nepřišli zkrátka, ukážu vám, co mě tak zaujalo.
A abych to udělala jednodušší a snáz se rozhodla (ha ha), tak jsem si je zařadila do jednotlivých kategorií.

Pohodlně se usaďte a tadá:

střevíčky

střevíčky

psaníčka

psaníčka

Uznejte, že jsou nádherná a vybrat prostě jedno z nich je nemožné.

a něco k tomu

a něco k tomu

Jsem klasik. A tak jsem upustila od extra barevných kombinací. Kombinace černá zlatá u mě jasně vede, ikdyž ta štříbrná
a šedá taky nejsou špatné. Ale co bude lepší? Né! Nic se nezměnilo. Pořád nevím. A navíc vybrat jen jednu kombinaci, když by jich jeden upotřebil daleko víc. Možná bych mohla jít na ples s kufrem a střídat doplňky a boty co hodinu? Možná by to nebylo vůbec divné? Co říkáte?

V čem se chystáte na ples vy? Vybrali byste si z jednotlivých obrázků svou kombinaci? Nebo se taky nemůžete rozhodnout jako já?

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

1 komentář

  1. Manikúra k malým černým | Coffee with milk, please

Zanechat Odpověď

