Zklamání

Po tom, jak jsme si mákli v posledním článku je čas se trochu zkrášlit. A abyste neměli mrzení jako já, přináším vám další článek. Nebudu pět ódy, ó ne. Budu si vylívat své zlomené srdce.

O čem je řeč? O řasence Doll Eyes od Lancome.

Byla to láska na první pohled. Byla jsem přesvědčena, že to je ten ta pravá. Hustý štěteček (se štětinkami, ne silikonový). Kónický tvar sliboval, že se dostane k té nejkrajnější řase na kraji oka. Barva nejčernější černá. Zkrátka ideální partie.  A když mi si ji ještě chválila kamarádka! No tak to už nebylo nad čím přemýšlet!

Mascara

Nadšeně jsem zašla do parfumerie, zaplatila a už se těšila, jaké spolu zažijeme krásné chvíle (Scéna první: Kamera najíždí na párty na terase mrakodrapu při zádapu slunce. Přátelští a bavící se lidé. Přichází žena s tajemně štastným úsměvem, při kterém by každý retrívr slintal závistí. Zpomalený, detailní záběr na přivírající se oční víčko s dokonalým vějířem dlouhých oddělených řas. Scéna druhá: Běžný pracovní den. Sympatická žena za pracovním stolem. Zpomalený záběr na přivírající se oční víčko s dokonalým vějířem dlouhých oddělených řas, papíry na stole se lehce zvedají díky způsobenému vánku z oněch řas.)

Ovšem jaké mě čekalo zklamání! Ani jedna párty na střeše mrakodrapu. Papíry se furt líně válí na stole. Ba co víc! Tahle kráska dělá něco, co si nedovolila žádná před ní. Drolí se!

Abychom správně odhalili viníka je nutné si vypracovat seznam podezřelých. Takže milý Watsone, vemte si tužku a jměte se zaznamenávat.

1. Když jsem se nalíčíla, nesahala jsem si do oka rukou, oči si nemnula.
2. Oči jsem si neoplachovala vodou, neplakala, nepršelo, nekoupala jsem se, nebyla jsem v sauně. Oko i řasy byly po celý den suchý.
3. Mrkám asi jako každý jiný průměrný člověk. Nevím, kolikrát to je za minutu, hodinu, den. Ale obraz se mi nijak nemíhá, takže nemrkám moc. Skvělá dedukce, co? 🙂

To je momentálně vše, co mě napadlo…

Přesto!!! V průběhu dne jsem pod očima a nacházela kousky řasenky, takže práce, kterou jsem si ráno dala se zamaskováním kruhů pod očima přišla vniveč. Opět jsem vypadala jako spokojená panda. K mé nespokojenosti!

?@#&<@#!!

?@#&<@#!!

Přiznám se, že jsem řasence několik měsíců nadržovala a snažila se to svalit na něco jiného. „Takováhle třída, by tohle nidky neudělala“ ujišťovala jsem sama sebe. Ale ona dělá. Nevím, čím to je. Žádná z jejích předchůdkyň mi tohle nikdy nedělala. A byly to o dost levnější kousky.

Zkrátka zlomila mi srdce. A pláče teď i moje peněženka při té vzpomínce. Ono dát necelých 700 korun za řasenku, která vás takhle zklame. To už docela bolí. Doteď jsem řešila jen jestli mi bude vyhovovat kartáček. Nikdy jsem nemusela řešit podobný problém. Žila jsem v domění, že vsázím na jasného šampiona, obzvlášť ze stáje tak zvučného jména. Nebo jsem trefila na vadný kus?

Máte někdo stejné zkušenosti? Odhalili jste příčinu drolení řasenky, jakékoliv?

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

