Vánoce i po Vánocích

Nemám ráda, že Vánoce jsou tak rychle pryč. Člověk se na ně celý rok těší a za pár dní je po všem. Próóóč? A tak otravuju své okolí kňouráním, že nechci, aby byl konec Vánoc. Tento verbální teror trvá přibližně 14 dní a postupně slábne. Na síle znovu nabyde na Tři krále, kdy se odstrojuje stromeček. A to přitom slavím několikery Vánoce. Ano, mám tyhle svátky skutečně moc ráda. Osobně bych měla stromeček nejraději alespoň do konce února.

Letos si je ještě o něco prodloužím. Zajímá Vás čím? Čekám totiž ještě na dva povánoční dárky, které jsem si nadělila.

Tím prvním je balíček z Lushe. Myslím, že tuto značku nemusím nikomu sáhodlouze představovat. Ale pro jistotu ve zkratce. Kosmetika je       z Velké Británie, je vegetariánská. Některé její produkty jsou veganské. Lush se snaží používat co nejvíce čistě přírodních zdrojů, bez zbytečných obalů. Bojuje proti týrání zvířat, podporuje fair trade obchod. Člověk nejenže může hýčkat své tělo jejich produkty, ale také ho hřeje pocit, že se podílí na něčem dobrém. Na českou stránku Lush se dostanete tudy.

A po svátcích nastal čas, tak jako ve většině obchodů, výprodeje zboží. Právě na ten čeká spousta fandů této značky, protože co si budeme říkat, přeci jen je to trošku dražší špás. Když vememe v úvahu, že balistik vhodíme do vany jen jednou.

Tím druhým je zajíc, který mi má přijít. Není to jen tak obyčejný polňák. Je to zajíc v krabici. Někteří z Vás už určitě zaregistrovali, že se něco takového chystá.

Jak to funguje? Stejně jako Senzaboxy, Ladyboxy, či jiné krabičky krásy. Jednoduše si zaplatíte krabici na jeden, tři nebo šest měsíců a domů vám přijde ona slibovaná krabice s potravinami (dobrotami, doufám). Při registraci vyplníte malý dotazník, ohledně alergií a životního stylu a do emailu už vám dorazí potvrzení a pokyny k úhradě. V lednu startuje první zajíc (myslím) a mě zvědavost nedala a jednoho jsem si objednala. Přiznám se, že jsem napnutá jak kšandy. Sledovala jsem výše zmíněné krabičky krásy od jejich začátku a musím říct, že jsem si každý měsíc říkala:“Uf, klika, že jsem si ji neobjednala, byla bych jen zklamaná/naštvaná.“ Doufám, že se zajícem budu skákat nadšením.

On to není první box s potravinami, který tu existuje. Ten stávající je o něco levnější než zajíc, ale potraviny v něm nejsou žádné terno. Vkládám tedy do zajocha velké naděje. Snad nezklame, kluk jeden ušatej.

Pokud vás to nadchlo, tak jako mě, pořád máte možnost si objednat (ale jen do konce měsíce). Skočte na jejich stránky.

A třetí překvapení jsem neobjednávala. To jsem jen dobře uklidila z očí a úplně na něj zapoměla.

Z návštěvy Británie jsem si na podzim dovezla krabici bonbnů a pěčlivě schovala. Původní plán byl otevřít ji na advent. Jo jo, to bych ale nesměla schovávat věci tak pečlivě (aby mě sladkosti nelákaly dřív) a nesměla na ni zapomenout. Takhle si krabice hověla ve skříni až do     27. prosince. Vyloupla se, když jsem hledala něco v horní polici. Takový poklad! Takže budu mlsat po adventu. Kdyby náhodou bylo cukroví málo.

aa117-cadbury27sheroeschristmastubzdroj: http://theconfectioneryindustrynews.com/2013/11/14/mars-and-cadbury-shrink-christmas-chocolates/

Tak co, jste napnutí, co se bude skrývat v krabici? A ve které, té s dobrotama pro tělo nebo pro žaludek?

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

komentáře 2

  1. LUSH je tady! | Coffee with milk, please
  2. Mí první Zajíci v krabici | Coffee with milk, please

Zanechat Odpověď

