Vídeňské adventní trhy

Já vím, já vím. Není to ten nejoriginálnější nápad dávat sem fotky a pár řádků o adventních trzích ve Vídni, ale nemůžu si pomoct. Buďte ke mě shovívaví, ještě nikdy jsem se nevydala na punč do města, které tančí v tříčtvrtečním taktu. Až letos.

Od samotného výletu jsem nic nečekala. Respektive čekala spíš to horší.
Byla jsem připravená na na davy lidí, dlouhé frotny u jednotlivých stánků a ne moc dobrý punč. O to víc jsem byla překvapená, že jsme byli pomalu jediní, kdo se mezi stánky procházel (za což nejspíš mohlo počasí,celý den mrholilo a byla mlha, ovšem to výlet nemohlo zkazit). Bylo tak možné si z blízka prohlédnout nabízené zboží, dekorace. Mé srdce jásalo.

Obrázek

Obrázek

Co se týče punče samotného, asi by bylo hned na začátku učinit přiznání. Punče mi nechutnají, ani svařené víno. Jsem v tomhle asi divná. Ale vy určitě taky něco nejíte, takže jako! Ale tam, před radnicí, tam mi chutnal moc. Byl sladký, voňavý. Na takový jsem u nás zatím nikde nenarazila. Jedním slovem:“Mňam.“

Po hrnečku na zahřátí pak bylo možné se vydat podívat do města. Cestou si dát kávu (s mlékem) z pojízdné kavárny (miluju pojízdné kavárny).

Obrázek

O kus dál ochutnat sachr a pomalu se vracet zpátky k radnici. Odpoledne už tam bylo o poznání víc lidí, ale ani to mi nezkazilo náladu. Nemohla jsem spustit oči ze vší té nádhery.

Obrázek

Radnice byla jako z pohádky. Skoro jako z Harryho Pottera, no ne?

Obrázek

Obrázek

Než se vrhnu zpět do hromady papírů a mašlí, ráda bych vám popřála krásné a klidné Vánoce s těmi nejbližsími a přáteli.

Krásné svátky!

Obrázek

DSC06100

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

